Tommx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei. En kamerat av meg fortallte om en veldig bra film/dokumentar som handler om en av skolemassakre i USA. filmen blir fortalt gjennom massakrerne. noen som har en anelse om navn på denne filmen? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei. En kamerat av meg fortallte om en veldig bra film/dokumentar som handler om en av skolemassakre i USA. filmen blir fortalt gjennom massakrerne. noen som har en anelse om navn på denne filmen? Det er en film som heter Elephant som følger en rekke skoleelever mens de gjør sine daglige rutiner, samt to gutter som planlegger og gjennomfører en skolemassakre. Særdeles bra. Kan være det er denne filmen han mener. Endret 1. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Den første jeg tenkte på var "Bowling for Columbine"... Vet ikke om dette er rett... Endret 1. oktober 2008 av McNaughty Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Takk for svar. men tror ikke det er noen av dem, slik jeg forsto det av han så var det en mer Dokumentar film med video klipp å slikt fra de som utførte massakren. en videodagbok på en måte. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er sikker Zero Day du tenker på. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Er sikker Zero Day du tenker på. Takker, Ja det er nok det. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 No problem. En veldig god film, men alt er skuespill, så ikke tro at det er ekte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå