boffeeen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er vanskelig å utføre vedbærertradisjonen uten disse to Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Veldig behagelig bilde; rolige farger og gjenntagende former. DOF'en er også veldig fin for motivet. Det eneste er den lille stilken som sikker opp på den øverste kurven. Jeg får lyst til å nappe den bort Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 pent lys, crop bort venstre siden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Tja, føler det ble litt firkanta da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg synes bildet passet (nesten) kvadratisk crop. Veldig pent. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg likte faktisk kontrasten mellom kantene på bordet(renskebrett elns?) og de runde formene til kurvene, og ville ikke kuttet bildet. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg synes bildet passet (nesten) kvadratisk crop. Veldig pent. Takk, takk. Etter litt titting heller jeg selv over mot cropversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå