Gå til innhold

drivere til ati mobility 9000

Pære

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt den lykkelige eier av en fujitsu siemens med et ATI Radeon Mobility 9000. Men uannsett hvor lykkelig jeg nå enn er, så syntes jeg ikke at kortet fungerer helt som det burde.

Når jeg spiler Solidier of Fortune (forøvrig det eneste spillet jeg har spilt på'n) henger maskina seg helt. Etter en slik kræsj fikk jeg en feilraport av maskina som hevdet at det var en feil ved driverne til skjermkortet. Har lastet ned nye drivere fra ati sine sider, men de vil ikke la seg instalere. får en feilmelding som sier: finner ikke videodriver.

Et annet problem jeg har er; når jeg vil se film på tv'n fra pc'n er maskina hellig overbevist om jeg ikke har koblet til tv'n. Jeg vet når pluggen er i riktig hull eller ikke......

Kan noen hjelpe meg med dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er blitt den lykkelige eier av en fujitsu siemens med et ATI Radeon Mobility 9000. Men uannsett hvor lykkelig jeg nå enn er, så syntes jeg ikke at kortet fungerer helt som det burde.

Når jeg spiler Solidier of Fortune (forøvrig det eneste spillet jeg har spilt på'n) henger maskina seg helt. Etter en slik kræsj fikk jeg en feilraport av maskina som hevdet at det var en feil ved driverne til skjermkortet. Har lastet ned nye drivere fra ati sine sider, men de vil ikke la seg instalere. får en feilmelding som sier: finner ikke videodriver.

Et annet problem jeg har er; når jeg vil se film på tv'n fra pc'n er maskina hellig overbevist om jeg ikke har koblet til tv'n. Jeg vet når pluggen er i riktig hull eller ikke......

Kan noen hjelpe meg med dette??

referanse driverne ati har funker selvsagt ikke..

gå til produsentenes heimside og finn driverne til maskina.

eller du kan f.eks bruke en driver som er modda

http://users.skynet.be/FCB/ati/

du kan jo også søke etter emnet i forumet . har vært oppe manger ganger før..

Lenke til kommentar

Jeg må ikke restarte min Inspiron 8200 når jeg skal koble til tv'n. Jeg bare kobler til tv'n (mens maskinen er på) går til egenskaper for skjerm->Instillinger->Avansert->Displays, og der velger jeg hvile skjermer jeg vil ha på og hvilke jeg vil ha av.

Du må kanskje ha de riktige driverne installert for at det skal fungere bra da. Her er siden for å laste ned drivere for Fujitsu Simens:

http://www3.fujitsu-siemens.com/services/drivers/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...