Andre88no Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei jeg vurderer å kjøpe noen brukte høytalere som veier 2x 50kg og er litt over meteren høye, forsterker 15kg ( tror jeg). Spørsmålet er hvordan får jeg fraktet dette fra østlandet til Bergen? Posten tar bare pakker til 35kg Jeg har ikke mulighet til å hente de selv Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg tror Nor-cargo er noe for deg Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg tror Nor-cargo er noe for deg prøvde meg på de men de er blitt til "Bring" og finner ikke frem til priser Endret 1. oktober 2008 av Andre88no Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Posten kan jo mer da, men heter Bring nå: Link. Er forresten Nor-Cargo det nå Edit: Send en e-post og be om tilbud. Endret 1. oktober 2008 av trn100 Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 sendte nettop en mail til Bring og forklarte hva som skal sendes og spurte om pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå