Gå til innhold

Raskeste vei til lvl 80


Anbefalte innlegg

Spell hit rating har i dag en cap på 202 for å få 99 % sjanse til å treffe på lvl 73 mobs og raid bosser (teller som 73 mobs ved hit-vurderinger). Har du tenkte å grinde lvl 74+ mobs fra dag 1 eller? Kan skjønne at du vil ha høyere hitrating enn 202 hvis så er tilfelle, men da bør du uansett vurdere hvor effektivt det vil være å drepe mobs så mye høyere enn deg versus mobs lavere enn dag, selv om du klarer å skaffe deg så høy hit rating. Jeg vurderer selv å droppe en del av hit gearet mitt til fordel for +damage/haste/crit gear når jeg skal levle.

 

Alle klasser ikke samme hit cap. Mages har 164 med 3/3 elemental precision, SP har 76 med 5/5 Shadow Focuss osv.

 

Alle spell casters har samme cap, 202. De ulike classene har alikevel ulike talenter som reduserer hvor mye hit en trenger fra gear for å nå cap'en. Hvordan talentene virker varierer fra klasse til klasse (priest gir +hit til shadow og shadow er eneste skade, mens lock har ulike talenter for +hit to destro spells og affliction spells. Husker ikke hva mages talent gir (alle schools eller bare fire/frost).

 

Dessuten er det mange klasser som kan utnytte talenttreene bedre dersom de når hit cap med gear og slipper å bruke talents på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å lvl'e i en sone 3-4 levels over deg blir vel strengt tatt vanskelig, så og si umulig for melee, pga. glancing blows + du stort sett vil bli truffet av "crushing blows". Ble ikke dette forandret til alt 3 (eller var det 4) levels over deg stort sett alltid treffer med "crushing"? Det er ihvertfall fjernet fra bosses i WotLK.

 

Mulig man sparer tid med at det er lite folk i disse sonene, men downtime (og evt. død) vil forsinke deg rimelig mye mer ville jeg tro.

 

Slimdas link om hit-rating er vel og bra, den store forskjellen i WotLK er vel at casters kan faktisk fullstendig cappe hit.

 

For hvordan combat ratings arter seg på level 80, se her, fra Elitist Jerks

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
"raskest til lvl 80 ", stakkars folk - må si dere nyter spillet :p

 

Tror jeg kommer til å ha det dritartig på LAN i 3 dager der vi quester og gjør instancer om hverandre :)

Og personlig nøt jeg ikke de 3 første sonene i TBC (Hellfire Pensuela, Zangarmarsh og Terokkar Forest) noe særlig da jeg stort sett ventet i kø på questmobs. Var til og med et sted i Zang der vi lagde kø for en stygg liten sak sør for den første hordecampen.

Så nå blir det førstemann for litt epeen ^^

 

Nyte = Moro?

Lenke til kommentar

Rase til lvl 80, deretter den evige grindinga etter flere rosa items - knallspill,,,,,

 

Blizzard tyner penger ut av dere mens de kan, flere år siden folk hadde det morro i dette spillet -nå er det bare jobb og en sykdom.

Greit antall kontoer er høyt, særlig når dere har 4 hver :p

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Ja, det er derfor det er så mange som spiller ^^

Uhuh?

 

Flere som spiller Yatzy tror jeg.

 

Fra spøk til alvor ; Det faktiske antallet som spiller er ca 1/3 , veldig mange har flere kontoer hver seg og , goldfarmerne/selgerne har mange kontoer osv osv .

Siden du har fasiten, lyst å dele dette med oss andre?

Lenke til kommentar
@ Bulletus

ok, you made your point, du er lei wow, fint for deg.....move on

 

Ja jeg kom meg ut av jobben som wow er ,illusjonen og besattheten, gresset er grønnere på andre siden i dette tilfellet.

Fint for deg. Må du fortsette å spytte på noe vi elsker fordi du har gått deg lei?

/shoo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...