Gå til innhold

Raskeste vei til lvl 80


Anbefalte innlegg

Ja WotLK er ikke langt unna og jeg er sikkert ikke alene med å planlegge hvordan man skal klatre fra 70 til 80 på kortest mulig tid.

Det er mye å ta i betraktning her, som serverissues på natta, overpopulerte områder, instancer, buffs og pots, mat og toalettpauser.

 

Vi har områdene i Northrend:

Howling Fjord 68-72

Borean Tundra 68-72

Dragonblight 71-74

Grizzly Hillz 73-75

Crystalsong Forest 74-76

Zul'Drak 74-77

Scholazar Basin 75-78

The Storm Peaks 76-80

Wintergrasp 77-80

Icecrown 77-80

 

Jeg og en kamerat er en healing prest og en fuzzy warrior som satser på nesten instant ding til lvl 80.

 

Det å starte i de grønne områdene er bare høl i hue idiotisk. Der er det så mange folk at det ikke er artig en gang.

De gule områdene er selvfølgelig mest inviterende til kjapp questing, derav Dragoblight må bli startområdet. Der er det masser av quests som garanterer et par dingz.

 

Dragonblight ferdig - Level 72

 

Si at vi nå når 72 menst vi er i Dragonblight, som ligger midt i Norhtrend, da går vi videre til Grizzly Hills. Starter på 73 mobs som er perfekt for lvl 72. Her er det også masser av quests så er vi heldig blir det to nye ding!

 

Grizzly Hills ferdig - Level 74

 

Nå beveger vi oss raskt til Crystalsong Forest, men all homoflashylight omgivelsene skremmer oss tilbake til Zul'Drak som har mobs fra 74-77. Perfekt! Vi satser på minst en level høyere her og vi er nå halvveis! Level 75!

 

Zul'Drak ferdig - Level 75

 

Sholazar Basin starter på lvl 75 og går helt til 78. Vi må reise Northrend på tvers for å komme dit, men ikkenoe slår en god flypause som kan fylles med tissepauser og mat. Vi var godt inn i den 75. leveln fra Zul'Drak og vi regner med å dinge 77 her.

 

Sholazar Basin ferdig - Level 77

 

Så kommer innspurten, The Storm Peaks. Skal gå hele veien til 80 og det ser såpass stort ut at jeg tror vi kan komme ganske godt på vei her. Vi håper på 2 dingz her og nå er vi på 79!

 

The Storm Peaks ferdig - level 79

 

En level unna målet vår håper vi på at kameratene våre har klart å levle litt, så vi kjører instancer til den store gullmedalje for å komme oss i land. Hvis ikke starter vi så smått i Icecrown for å fullføre.

 

LEVEL 80 - Iz pease of kace rait?

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unnskyld at jeg sier det, men hva er poenget med å komme seg opp raskest mulig? Greit, man liker å spille WoW, man har lyst til å være først, og muligens få en eller annen premie av Blizzard, men hvor mye skal man ofre? Hvis du satser på konstant leveling, hvor lang tid tror du dette kommer til å ta? Og har man tatt hensyn til skole/jobb?

 

Jeg kommer nok til å kjøpe meg WotLK første dagen det er ute, men jeg har ingen planer om å prøve å komme meg opp såpass fort. :p Gruer meg litt til at det kommer til å være mange folk som prøver å stresse seg oppover, men men, det roer seg vel etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Tja, med greit gear burde ikke det ha vært noe problem. Regner med han hadde en god del hit.

 

PSV hadde vel ~nax gear på paladin sin hvis jeg ikke husker feil.

 

Ja det er godt mulig, men hva skal du gjøre der om du ikke kan ta noen quest?

Skal ikke si det sikkert men regner med at det ikke var noen quest og gjøre der før nærmere lvl 63 - 64

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...