McNaughty Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei... Er nå offisielt dritt lei av touchpaden som peker i hytt og pine i tide og utide når jeg skriver!! Jeg har en en trådløs mus tilkoblet (V220 Cordless Optical Mouse) og prøvd å laste ned drivere til denne for å slå padden av. Dette gikk ikke. Jeg har også lest rundt om kring på forumet uten hjelp. Nå håper jeg at noen kan hjelpe meg med dette. - Helst uten at jeg må aktivere og deaktivere driverene hele tiden. - Helst slik at padden kobler seg ut når jeg kobler i den eksterne musen. Endret 9. oktober 2008 av McNaughty Lenke til kommentar
PilotBRS Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet ikke hvordan det er på din, men på min Multicom Kunshan M860 kan hvertfall jeg deaktivere TouchPaden ved å trykke Fn + F1. Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 hehe... da går pcen min i hvilemodus... =S har saumfart tastaturet for tegn som kunne bety "slå av pad", men neeeeuuuuuu..... men takk for svar.. Lenke til kommentar
ninamoe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er ikke driverene evt programvare til touchpaden du må laste ned da? På en av mine tidligere pcer var det den programvaren som hadde valget om å koble ut... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva står det i manualen til maskinen ? Lenke til kommentar
McNaughty Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 humm... ehm...jeg finner egentlig ingen manual... men hvor finner jeg ut hva padden heter? har lett etter det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har akkuratt samme problem med min multicom JHL00 Sinsykt irriterende. Fikk du ordna det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå