Gå til innhold

Betale oppstartavgift ved opptattsignal osv.?


Anbefalte innlegg

Har hatt Onecall faktura et års tid, og derfor langt på vei sluppet unna oppstartavgift. Men det ble det jo slutt på 1.oktober :(

 

Så lurer rett og slett på hvordan ulike operatører beregner oppstartsavgift. Må man betale hver gang man forsøker å ringe noen (selv om mottaker ikke tar telefon, eller man får opptattsignal) eller KUN de gangene man faktisk får opprettet samtale?

 

Virker nemlig som Onecall tar betalt selv ved opptattsignal, for jeg ser at jeg står oppført med en god del "samtaler" på 0.02 / 0.03 minutter osv. Jeg syns liksom ikke huske det var slik i "gamledager" da jeg hadde netcom. Men kanskje hukommelsen spiller meg et puss...

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott. Og takk for raskt svar :)

 

Begynte bare å lure pga en rekke fakturaposter på 0.62 / 0.63 kroner. Men det må være en annen grunn til da. Kanskje det er jeg som roter, og har kommet til telefonsvar isteden, og lagt på rett etter det...

I Sverige har (eller i alle fall hadde) et fint system for å unngå slike korte samtaler ved viderekobling til mobilsvar. Det siste ringesignalet før viderekoblingen hadde en helt annen lyd, slik at man rakk å legge på hvis man ikke ønsket å legge igjen beskjed.

Jeg vet ikke om dette gjelder alle operatører eller om det bare er en/noen.

Burde vel være mulig å få til noe tilsvarende her i landet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...