Hotel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) PCen min funker bare av og til! Når den ikke funker som den skal har den ofte problemer med å starte tunge programmer (f.eks spill), den kan også ha problemer med å starte eller til og med å slå seg av! Det jeg mener med problemer er at det som regler tar flere timer fra jeg starter pc eller programmet til det faktisk starter!! har reinstallert vista flere ganger uten at det har satt en stopper for problemene! Endret 1. oktober 2008 av Hotel Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Loggen ser fin ut. har reinstallert vista flere ganger uten at det har satt en stopper for problemene! Du må teste hardware og sjekke temp. Lenke til kommentar
Hotel Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Loggen ser fin ut. har reinstallert vista flere ganger uten at det har satt en stopper for problemene! Du må teste hardware og sjekke temp. takker sjekke tempen har jeg ikke gjort! det rare med dette problemet er at det plutselig kan være borte i flere dager før det er tilbake igjen, uten at jeg har gjort noe! Endret 1. oktober 2008 av Hotel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå