Waco Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du får også skattelette ved å spare på bsu konto, du finner mye info om BSU rundtom på nettet.! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sekkepipe og skjørt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 sløs dem bort, 2000 er ikke så mye penger uansett... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Seriøst, hvis du sitter med 2000 kroner uten NOEN anelse om hva du skal bruke de på er du skikkelig upåvirket av kjøpefeberen. Gratulerer:) Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare bruk det på noko du liker, luksusproblem deluxe. Eg har aldri penger lenge nok til at eg lager ein tråd som dette. sløs dem bort, 2000 er ikke så mye penger uansett... Nok til mykje morro uansett? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Bare bruk det på noko du liker, luksusproblem deluxe. Eg har aldri penger lenge nok til at eg lager ein tråd som dette. sløs dem bort, 2000 er ikke så mye penger uansett... Nok til mykje morro uansett? tja... men jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt, har ett 5-sifret beløp jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 haha du må ha problemer jeg hadde brukt de på en av dela eller en blanding: klær, fyll, date, hardware, tur, paintball/softgun med kompiser el kanskje go-kart Lenke til kommentar
xersess Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 tja...men jeg har kanskje ikke så mye jeg skulle sagt, har ett 5-sifret beløp jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med Del med andre som for eksempel meg! Men du er sikkert litt eldre enn trådstarter antar eg så det utgjer nok ein viss forskjell Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) kjører gocart ca 1 time i uka, har alt for mye klær, har ikke tid til tur, har vel 3 sett med softgun, bruker ikke SÅ mye penger på fylla... skal faktisk ut å kjøre gocart med kompiser i morgen date ja, har ingen i siktet nå, så det ser dårlig ut... men, nå er det jo ikke jeg som har penger som skal bort da, vil ikke kapre tråden helt. xersess: dele nei, dette er surt opptjente penger Endret 1. oktober 2008 av aklla Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Bare bruk det på noko du liker, luksusproblem deluxe. Eg har aldri penger lenge nok til at eg lager ein tråd som dette. sløs dem bort, 2000 er ikke så mye penger uansett... Nok til mykje morro uansett? Fylte 15 år igår, så fikk 2000 kr. Har ikke hatt pengene lenge akkurat xD edit: vurderer gass-softgun Endret 1. oktober 2008 av Rematusen Lenke til kommentar
Decoy_ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ikke gidd å kjøpe noe hvis du ikke har lyst på noe spesielt da? Spar de eller bruk litt av gangen.. er ikke noe poeng å kjøpe noe bare for å bli kvitt pengene Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 enig med han over, dessuten er du egentlig ikke gammel nok for airsoft, og dersom du skulle missbrukt den på en eller annen måte så får "sporten" enda dårligere rykte.... Lenke til kommentar
frentix Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Enig her. Spar dem og bruk dem når du har kommet på noe fornuftig. Veksle dem inn i femtiøringer å ta deg et pengebad. Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Skal kjøpe et bra kamera Er dette noe: ? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335838 eller: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=354306 Endret 2. oktober 2008 av Rematusen Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Aksjer er det beste svaret her! Kjøp aksjer i et av de store selskapene som hydro, aker eller statoil.. Er ikke sikkert bunnen er nådd, men innen 1-2 år har du doblet pengene!! Ellers hadde jeg kjøpt meg xbox 360 med nhl09 og et live medlemskap Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Bruk dem på überfett anlegg, sjekk ut www.lsound.no. bestill en av dem subben. er til å anbefale Eller så kan du kjøpe en fucka moped du kan mekke på. Eller for all del, masse drikke Lenke til kommentar
Rematusen Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Aksjer er det beste svaret her! Kjøp aksjer i et av de store selskapene som hydro, aker eller statoil.. Er ikke sikkert bunnen er nådd, men innen 1-2 år har du doblet pengene!! Ellers hadde jeg kjøpt meg xbox 360 med nhl09 og et live medlemskap Er det aldersgrense på aksjer? evt. noe man må ha? Lenke til kommentar
Waco Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Må ivertfall ha gyldig legitimasjon. Endret 2. oktober 2008 av Login Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Noe gøy? iPod Touch f.eks? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Støtt fattige barn, hvis du ikke en gang vet hva du kan bruke dem på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå