Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Annmeldt for å selge en konto kjøperen fikk

Akino

Anbefalte innlegg

Ting solgt som den er loven forutsetter vel og at man faktisk har lov å selge denne tingen, dvs at det er en ting man selv eier.

Nå har jeg aldri spilt WoW, men man "eier" vel sin egen konto, selv om EULA sier at den ikke kan overdras til andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ting solgt som den er loven forutsetter vel og at man faktisk har lov å selge denne tingen, dvs at det er en ting man selv eier.

Nå har jeg aldri spilt WoW, men man "eier" vel sin egen konto, selv om EULA sier at den ikke kan overdras til andre.

Det er Blizzard sin account så vidt eg har forstått det.

Lenke til kommentar

Man leier kontoen. Betaler man ikke leien får man heller ikke spille.

Lenke til kommentar

Det stemmer som sagt at man ikke "eier" accounten, men heller leier den fra spillutvikleren.

F.eks. hvis en bryter mot EULA eller TOS (terms of service) kan utvikleren enten "issue a warning" eller "ban accounts" uten forvarsel, på utviklerens diskresjon.

Men jeg synes at man ikke burde selge accounts, men heller beholde dem til et senere tilfelle, om du skulle få lyst til å spille igjen. Er jo utrolig kjipt å måtte starte helt på nytt av, uten items, eller penger...

**edit: Skrive leif var innom på visitt :) **

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Trådstarter ble nok umiddelbart flydd til gitmo og vil aldri bli hørt fra igjen ;p

Er nok morra til kjøperen som har fått has på han :(

Neida, kommer til å gi mer lyd av meg senere når jeg får snakka med de, skal dit på mandag ;)

Vil tro det tar knapt 5minutter før de inser hvor tåpelig dette er.

Lenke til kommentar
Ikke hold oss på pinebenken nå, vi vil gjerne vite hvordan det gikk ;)

Va der på mandag,tirsdag og idag men INGEN av dagene var karen som hadde saken på jobb, jeg ble oppgitt feil tid i dag for når jeg kom hadde han som hadde saken fri for dagen.

De hadde meg ikke engang i systemet, eneste de fant var at nummeret mitt hadde blitt oppringt av en hvis person der. Han jeg snakka med sa også "det kan jo ikke være akuratt en stor sak, så bare kom tilbake i løpet av uka eller når du får tid" ...

Lenke til kommentar

Nå har vært på avhør, og som jeg trodde brydde politiet mindre seg om saken enn det jeg gjorde, for han skjønte jo ikke bæra av det jeg snakket om, men måtte jo gjennomføre saken.

Jeg ble spurt en del spørsmål blablabla, måtte skrive under at jeg hadde vært på avhør så skulle saken bli sendt til et eller annet kontor der saken mest sannsynlig kom til å bli henlagt sa fyren.

Han lo faktisk når jeg prøvde å forklare at jeg hadde snakka med mora men hu gjorde ikke annet enn å kjefte på meg :!:

Endret av Akino
Lenke til kommentar
Nå har vært på avhør, og som jeg trodde brydde politiet mindre seg om saken enn det jeg gjorde, for han skjønte jo ikke bæra av det jeg snakket om, men måtte jo gjennomføre saken.

Jeg ble spurt en del spørsmål blablabla, måtte skrive under at jeg hadde vært på avhør så skulle saken bli sendt til et eller annet kontor der saken mest sannsynlig kom til å bli henlagt sa fyren.

Han lo faktisk når jeg prøvde å forklare at jeg hadde snakka med mora men hu gjorde ikke annet enn å kjefte på meg :!:

Hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...