NinJaFLiPP Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hva er forskjellen på 40gb å den nye 80gb idag? Leverte min 40gb til repp hos coop elektro , hvor jeg etter 2.5mnds ventetid tok kontakt å klaget. Nordisk film hadde ikke engang påbynt repp , hadde blitt noe tull. Så elektro skulle sende meg en 80gb, som var den nyeste version.. Så spurte han meg om jeg bare sendte inn konsollen. noe jeg gjorde , da det var det eneste jeg trengte å sende inn.. Så lurer på om jeg får hele pakken tilsendt , eller bare konsollen slik som den er.. Ville jo gjerne ha den dual shock kontrolleren også Dette tok unødvendig lang tid , uten noe som helst kommunikasjon fra deres side.. dem informerte meg ikke om framgang i saken , kanskje ikke så rart når det ikke var noe framgang.. Skal jeg kreve hele pakken , vist dem bare sender konsollen? Tenkte åsså jeg skulle spørre om dem ville sende med et spill fort turt å svie? Buzz til dama tenkte jeg da hehe.. takk for innslag å svar.. Endret 13. oktober 2008 av MrGn0Mefunc1030FAN Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Eneste forskjellen er 40 gb mer hdd plass på 80 gb, har også hørt at 80 gb har fått støtte for SACD men er ikke sikker på det. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ok , å dualschock medfølger 80gb.. noe som det ikke gjorde på 40.. Hva er SACD? Har vært ei stund utenfor ps3 miljøt , for å si det slik ps: Beklager dobbel post , internettet mitt er litt rart for tia Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror SACD står for Super Audio CD. Ikke at jeg vet hva det går ut på. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nei 80gb har ikke SACD. Det var bare et rykte, 40 og 80 gb har bare to forskjeller; dualshock 3 og harddisken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvilken av disse er det som er bakoverkompatibel med PS1-spill? Var ikke det en tidlig versjon som hadde denne emuleringen bare? Ligger sikkert 200 PS1-spill og råtner hjemme hos mor fordi PS1 røyk for mange år siden og jeg har flytta ut for lengst. Endret 1. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) du kan bare glemme å kreve noe for tort og svie.. er likt for alle.. Om ikke sjappa du kjøpte den av har røykt sokkene sine vel og merke.. SACD er forøvrig et konkurrerende format til DVD-Audio, begge gir bedre lydkvalitet enn cd, i tillegg er det fleste platene med surround. Hvilken av disse er det som er bakoverkompatibel med PS1-spill? Var ikke det en tidlig versjon som hadde denne emuleringen bare? alle versjoner som har vert i solgt i norge noen gang er kompatible med PS1-spill, dette gjelder også begge versjonene det er snakk om her i tråden. Endret 1. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Likt for alle eller ikke.. Når jeg leverer ps3'n min til repp , forventer jeg jo at den faktisk blir det.. å ikke ligger hos nordisk film å ikke blir gjort en drit med.. Ærlig talt , i 2008 skulle man tro forbruker servicen var litt bedre enn den er! Så jo , skal be om et spill som turt å svie , om ikke annet halv pris! Når det gjelder ps1 spill aner jeg ikke. men 40gb,20gb & 60 gb hadde vel ikke støtte for ps2 spill? Kun denne 80gb'n som kom nå som støtter ps2 spill ... mulig jeg tar feil nå da Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det der med kompatibilitet sliter virkelig folk med å lære seg PS1 Spill - Kompatibelt på alle ps3 konsoller ps2 spill - Kombatibelt på 60gb ps3 som ikk lengre er i salg. Saken er litt annen i asia og usa. verken 40 eller 80gb har noen som helst støtte for ps2 spill. Håper for din del at du får noe plaster på såret, men en ting er sikkert, forbrukerservicen blir ikke bedre for hvert år som går Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Mener dem sa her på forumet at 80gb var kompitabel med ps2 spill ? Er verdt forsøket å spørre om plaster vettu Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mener dem sa her på forumet at 80gb var kompitabel med ps2 spill ? Det er feil, det er bare 60gb som har støttet PS2 spill i Norge. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Stemmer dette Jeg som har blinxa på størrelsen! Men er det ikke mulig å få tak i en chip selv å sette inn? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Er det mulig at du har hørt at Amerikansk 80 gb støttet PS2 spill? For den gjorde det en periode. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Det er mulig det ja men iallefall! Fikk ny ps3 på tordag. 80gb med dualshock3. fikk en komplett ny pakke.. OG 1 nytt spill fra coop elektro.. Dem har faktisk veldig god service.. iallefall i bodø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå