Mathias92 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 NVIDIA GeForce 9600M GT vs NVIDIA GeForceTM Go 8600M GT Akkurat hvor stor er forskjellen mellom disse to? Kan jeg få noen eksempler på spill jeg spille med toppgrafikk på den ene men ikke den andre? Eller kommer jeg ikke til å merke stor forskjell? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vel, 9600GT er mye bedre enn 8600GT. Minst 2 ganger bedre i de fleste spill vil jeg tro, særlig i DX10. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Sammenlikning hos Notebookcheck 8600M GT 9600M GT Forskjellen er nok ikke så stor som den er på desktopvariantene, p.g.a forskjellige tekniske specs. Men det er jo verdt å ha så kjapt skjermkort som mulig. 3DMark06 8600M GT : 4434 (max) 3DMark06 9600M GT : 5860 (max) Fear 8600M GT : 32 fps Fear 9600M GT : 41 fps Doom 3 8600M GT : 79 fps Doom 3 9600M GT : 101 fps Endret 1. oktober 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå