mushi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Min tråd Endret 1. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Bilde 1: Dårlig vær denne uka, føler jeg må komme igang, så ble bare ett bilde av bikkja EDIT: har jeg lasta opp bildet riktig? Endret 3. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Bilde 2: Endelig får jeg noe igjen for å ikke rydde opp i hagen Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Var spent på hvilket du kom til å legge ut her. Jeg likte det veldig godt Moro hvor dårlig du har vært til å rydde opp, det er jo masse epler i bakgrunnen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Takk, carmelita Hyggelig å høre! Bilde 3: Var opphold i fem minutter, så løp ut for å få tatt ett bilde. Mye regn i det siste. Hadde egentlig andre planer for bilde idag, men de ble utsatt pga det var overskyet. Synes det ble tøft med alle vanndråpene på rosen. Endret 5. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Ble en liten voffeloff idag også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette bildet synes jeg fungerer mye bedre enn det forrige. Det ser ut som en klok hund som filosoferer over dagens problemer Det er mulig at jeg kunne tenkt meg å sett litt mer av toppen på hodet - men jeg er ikke sikker. Tom Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det bildet av bikkja de hjalp meg ikke så mye. Kona har sinnsykt lyst på en chinese crested, så jeg må nok gå til anskaffelse av en. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Utrolig dust og fint bilde av en nydelig hund. Synes kuttingen er grei. Feltet oppe i venstre hjørne forstyrrer kanskje litt, men bare litt! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Takk for tilbakemeldinger. Kvarten: begge hundebildene er chinese crested. Den nederste er en puff Bilde 4: Har gått forbi denne bilen mange ganger, men aldri hatt med meg kamera før idag. Stickeren er så utrolig kul! Endret 12. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hehe. Liket lever i aller høyeste grad. Stilig bil. Lurer på om man ikke må kjøpe klimakvoter hver gang man fyller tanken på den der. Lenke til kommentar
marekz Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fint portrett 10. oktober. Bra komponert, synes det var tøft at hodet var litt kuttet, men skulle kanskje kuttet litt mer nede? Uansett, fint bilde! Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hunden i post #6 ble bra. Hva er det den ser, hva er det den tenker på? Bilen hadde et stygt klistremerke og en wunderbaum som tok alt for mye oppmerksomhet hos meg. de tar også vekk noe av stilen jeg mener denne bilen hadde hatt uten. Men bortsett fra det ble det også stilig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Bilde 4:Har gått forbi denne bilen mange ganger, men aldri hatt med meg kamera før idag. Stickeren er så utrolig kul! Passa utrolig bra til bilen den stickeren der. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ble en liten voffeloff idag også Veldig bra hundeportrett. Tett og fint komponert. Fokus sitter der den skal. Fint blikk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå