Gå til innhold

ipod nano batteri spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje ikke så mye første gangen. Har hørt at det er lurt med 12 timer første gangen osv. Og at jo lenger du lader første gangen jo lenger vil batteriet vare osv. Vet ikke om dette er noe å ta hensyn til. Tror nok ipoden din vil virke helt fint uans. Jeg begynte å bruke min ipode rett fra boksen...lada den alldri før jeg brukte den og min fungerer utmerket flere måneder etter, uten at det skal være et eksempel til etterfølgelse :p

Lenke til kommentar
Det er kanskje ikke så mye første gangen. Har hørt at det er lurt med 12 timer første gangen osv. Og at jo lenger du lader første gangen jo lenger vil batteriet vare osv. Vet ikke om dette er noe å ta hensyn til. Tror nok ipoden din vil virke helt fint uans. Jeg begynte å bruke min ipode rett fra boksen...lada den alldri før jeg brukte den og min fungerer utmerket flere måneder etter, uten at det skal være et eksempel til etterfølgelse :p

det er bare en myte har jeg hørt, får se :p+

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg lada den i 3 timer fordi det ikke var mer batteri på den etter å ha hørt på den en stund. Vet ikke helt hva jeg skal si...det står fortsatt den lyn tegnet så den lader fortsatt. Det jeg synes er rart er at der virker som batteri måleren henger etter. Noen som vet noe?

Endret av riskake90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...