Bruker-158599 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg har kjøpt meg en ipod nano, den lada veldig lenge, så bestemte jeg meg for å kolbe den fra. Så koblet jeg den til igjen, og da stod det at den var fulladet. Kan det være noe feil med ipoden?, og hvor lenge skal de lade? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge hadde den lada før du tok den ut? Første gang tar jo altid litt lenger tid, det er bare å vente. Men det er nok ikke noe galt med den, dete tror jeg du kan være trygg på. Etter første lading så tar det vel en 2-4 timer å lade den fullt. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvor lenge hadde den lada før du tok den ut?Første gang tar jo altid litt lenger tid, det er bare å vente. Men det er nok ikke noe galt med den, dete tror jeg du kan være trygg på. Etter første lading så tar det vel en 2-4 timer å lade den fullt. var i 3 timer tror jeg Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er kanskje ikke så mye første gangen. Har hørt at det er lurt med 12 timer første gangen osv. Og at jo lenger du lader første gangen jo lenger vil batteriet vare osv. Vet ikke om dette er noe å ta hensyn til. Tror nok ipoden din vil virke helt fint uans. Jeg begynte å bruke min ipode rett fra boksen...lada den alldri før jeg brukte den og min fungerer utmerket flere måneder etter, uten at det skal være et eksempel til etterfølgelse Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er kanskje ikke så mye første gangen. Har hørt at det er lurt med 12 timer første gangen osv. Og at jo lenger du lader første gangen jo lenger vil batteriet vare osv. Vet ikke om dette er noe å ta hensyn til. Tror nok ipoden din vil virke helt fint uans. Jeg begynte å bruke min ipode rett fra boksen...lada den alldri før jeg brukte den og min fungerer utmerket flere måneder etter, uten at det skal være et eksempel til etterfølgelse det er bare en myte har jeg hørt, får se + Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Nå har jeg lada den i 3 timer fordi det ikke var mer batteri på den etter å ha hørt på den en stund. Vet ikke helt hva jeg skal si...det står fortsatt den lyn tegnet så den lader fortsatt. Det jeg synes er rart er at der virker som batteri måleren henger etter. Noen som vet noe? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå