olemsand Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har kjøpt PS3 med 80gb hardisk, å lurte på om det er mulig å koble disse sammen i tråløst nettverk slik 2 pc'er kobles sammen? Slike att jeg kan gå inn på pc'n å føre over musikk fra den til PS3'en? Hvordan gjør jeg dette? Viss det ikke er mulig tråløst, kan det gjøres med kabel ? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Alt som ligger på PC'en streames over til PS3 om begge ligger på samme nettverk. Når jeg kobla min PS3 på nett kom alt automatisk. Lenke til kommentar
olemsand Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Finner ingenting på verken pc eller playstation jeg. kan du gå inn på ps3 en å spille av musikk å filmer som er på pcn ? Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal være så enkelt som å f.eks. gå i XMB, velg music, finn navnet på PCen din og så får du alt innholdet i musikkmappa di på PCen uten å måtte overføre noe. Lenke til kommentar
methano Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Gå inn i windows mediaplayer på pc'en din, finn fliken med nettverks-/mediadeling. Så begynner maskinen og søke etter filer på de aktuelle mappene du velger. Har tilgjengelig 2TB med media i tillegg til de allerede 320GB'ene i PS3'en på nettverket... Funker fett..!!! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tvesity er også et bra program til den slags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå