Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 306 styling - lage selv eller kjøpe?

Anbefalte innlegg

Som tittel sier. Skal ha kulere frontfanger med grøftelys, større bakfanger og sideskjørt. Skal jeg kjøpe eller lage selv? Hva trenger jeg for å lage selv, og hvor lang tid vil det ta meg?

Noen som veit om noen enkle grep for å få mer kraft? Er en 1,6L bensinmotor med 90 hk i den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette noe å kjøpe og sette på 306'n min?

http://www.kollevold.no/nettbutikk/n_sdf_senk.php

Klarer jeg å sette det på sjøl, eller trenger jeg noe spesielle verktøy eller noe? Har alt "vanlig" verktøy, og jeg har jekk, bukker og sånne man kjører opp på.

Trenger jeg noe mer enn bare "senkesett"? Antar at det er dempere og fjærer?

Hvor lang tid tar det å skifte hvis jeg er alene om det? Har mulighet til å få litt hjelp av fattern hvis det er absolutt nødvendig.

Takk for alle svar ^^

Lenke til kommentar

Jeg klarte å montere senkesette (dempere og fjærer) på Golfen min selv, gikk fint det - men det ble litt grubling og masing her på forumet, men det gikk til slutt. :p

Skal du lage stylingkit selv, så bør du sette av noen måneder med bygging av form, støping av plug, støping, sparkel, enda litt mer sparkel, mer sparkel, litt sparkel, grunning og lakk. Absolutt mulig, men tid er penger - og det blir et ganske "dyrt" stylingkit. :p

Lenke til kommentar
Jeg klarte å montere senkesette (dempere og fjærer) på Golfen min selv, gikk fint det - men det ble litt grubling og masing her på forumet, men det gikk til slutt. :p

Skal du lage stylingkit selv, så bør du sette av noen måneder med bygging av form, støping av plug, støping, sparkel, enda litt mer sparkel, mer sparkel, litt sparkel, grunning og lakk. Absolutt mulig, men tid er penger - og det blir et ganske "dyrt" stylingkit. :p

alt eg veit om bila e at dem har en motor^^

Lenke til kommentar

Ingen bryr seg om deg.

Ville anbefalt deg og bestille body-kit, lager man det selv blir det ofte mye hor og helvete.

Og det skal bare være til og klipse på, eller og skru på med torx, umbraco, stjerne eller flat, ikke noe hokkus pokkus der. Lykke til. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...