vincent_vega Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei. Er det noen som vet hvordan jeg kan skifte theme på XP SP3? Brukte Vista Ultimate theme i stylexp når jeg hadde SP2, men etter at jeg innstallerte SP3 kan jeg ikke bruke stylexp lenger Har (original) XP pro versjon 5.1 (build 2600.xpsp.080413-2111 Service Pack 3) nå... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ligger flere lignende tråder rundt omkring, abre å søke litt Sjekk ut UXpatch`en Hva er det? Uxtheme patchen er en patch som gjør at Windows aksepterer usignerte skins. Det er den som er mest brukt, den som krever minst systemresursser og veldig enkel å bruke. Du skifter skins ved å dobbelklikke på .msstyles filen, eller ved å kopiere de til ”C:\WINDOWS\Resources\Themes\”. Hvis du kopierer dem til themes mappa må du restarte først. Du velger så skin på samme måte som før, altså Skjerminstillinger -> Utseende -> Windows and buttons Skins finner du på sider som Customize.org og deviantART.com. Installasjon: Du installerer UXTheme patchen ved å kjøre .exe filen som er i .zip filen. Det er bare å trykke på Patch Now, så starter prosessen. NB! Når du får opp en boks om ”Windows File Protection” trykk ”Cancel” og så på ”Ja”. Hvis du ikke gjør dette vil ikke patchen virke! NB: tatt fra Guide: Hvordan lage et annerledes desktop Last ned: Uxtheme multipatcher 6.0 Ellers finnes det themes som ikke trenger noe eksternt program eller patch. Bare søk etter foreks .mssstyle eller .theme filer Endret 1. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå