Kvarten Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Ikke et så aller værst bilde dette her. Ganske skarpt. Jeg lurer bare på om det her hadde gjort seg med et helt midtstilt bilde pga speilingen. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Enig med Kvarten, enten midtstill horisonten eller legg den betydelig høyere eller lavere. Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 24. oktober: Noen som har sett denne før? Det er da denne forholdsvis fine kunst-klumpen som antagelig flere har sett på vei til Gardermoen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Keplerstjernen til Vebjørn Sand, ja. Har aldri sett den fra denne vinkelen før. Veldig fin effekt med de tre søylene. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Morsomt perspektiv ja. Bildet ser nesten ut som det er klippet og limt. Skulle likt å se et litt videre utsnitt. Du får skaffe deg en 30 mm til neste oktober og dra ut igjen til Gardermoen da Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Keplerstjernen til Vebjørn Sand, ja. Har aldri sett den fra denne vinkelen før. Veldig fin effekt med de tre søylene. Jo takk! Det den heter ja, da har jeg lært noe i da også! Morsomt perspektiv ja. Bildet ser nesten ut som det er klippet og limt. Skulle likt å se et litt videre utsnitt. Du får skaffe deg en 30 mm til neste oktober og dra ut igjen til Gardermoen da Hehe, ja jeg lurer på det, er flere ganger jeg har tenkt at det hadde vært så mye lettere med 18-50mm eller 30mm! Har et år på meg, så det skal vi nok få til! Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 27. oktober: 29. oktober: Det lett mer abstrakte hjørnet denne dagen 30. oktober: 31. oktober: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Radioantennen den 30. ble flott. Du klarte målet ditt med 10 bilder, så da er bare å takke for innsatsen og håpe på at du blir med flere ganger. Tom Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Radioantennen den 30. ble flott. Du klarte målet ditt med 10 bilder, så da er bare å takke for innsatsen og håpe på at du blir med flere ganger. Tom Takker og bukker, ble fornøyd med det selv også. Vi "sees" nok i uke 50 regner jeg med?! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Blir vel en uke 50. Det er flere som har etterlyst den. Får finne på noe i midten av november også. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå