Tosha0007 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei alle saman! I slutten av juli la eg inn ei bestilling hjå ein mobiloperatør (vil ikkje gå ut med namn no). Eg skulle då portere nummeret mitt frå Chess. Sidan eg er under 18, må nummeret mitt stå i mor mi sitt namn, men hos Chess stod det i mitt namn Kanskje dette forklarar noko av forsinkinga. Men no er tolmodet mitt slutt. No har eg framleis ikkje fått noko svar. Eg prøver å ringe, men kjem nesten aldri igjennom og når eg først gjer det seier dei berre at dei skal sjå på det snart. Har send fleire e-postar, men det einaste svaret eg får er at dei skal sjå på det og at eg får snart eit svar om når porteringa skal skje. Til no har dette ikkje skjedd. No byrjar eg å bli mektig lei av å venta så har eg noko som helst andre val enn å slette bestillinga å finne ein anna operatør. Denne operatøren verkar direkte useriøs, ja det er ein av dei litt større. Fins det noko som helst krav eg kan setja, vil ikkje akkurat bli ein upopulær kunde før eg har starta bindingstida hjå dei. Sidan kontantkortet mitt hjå min tidligare operatør er tomt, har eg vegra meg for å fylle på sidan eg er redd dagen etter eg har fylt på blir eg portert over. I tillegg er ikkje forbruket mitt så stort. har no levd på Chess sine gratis sms 1,5 veke no, eit kjempe fint tilbod! Har nettopp send ein "forarga" e-post til kundeservice, får sjå kva svar eg får. Skjer det ingenting innan fredag går eg ut her med namn på selskap. Dette er rett og slett for dårleg. Nokon som har opplevd noko liknande? Endret 2. oktober 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 vanligvis skal det ta 7-10 dager. tror ikke det har så mye å si hvilket navn som nr står på. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 det er det eg og trudde det skulle ta.. Er det lurast å berre droppe denne operatøren og beholde Chess, evt finne ein annan eller skal eg tøye tolmodet mitt litt til? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når den nye operatøren sender bestilling på nummer, er de påkrevd å sende bestillingen på det navnet og fødselsdatoen nåværende operatør har. (ellers kunne jo hvem som helst bestilt hvilket som helst nummer for å få et fint nummer og bare stjålet andre personers telefonnummer) Dette medfører ofte det som har skjedd her: Bruker skal ha abonnement, som krever kredittverdig person over 18 år, men har kontantkort hos nåværende operatør. Imidlertid løser dette seg ofte ved at man tar kontakt med kundesenteret til operatøren man skal portere TIL og sier at "hei, hos nåværende operatør står nummeret på person NN, istedetfor den som dere har bestilt på". Burde spesielt gå iom at du ikke er myndig... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 ville berre koma med ein update, ahr vore i kontakt med begge operatørane no. Begge har fått same info om mrg, men den nye operatøren seier til meg at dei ikkje finn meg hos den gamle operatøren. Noko den gamle avfeiar sjølvsagt. Korleis skal eg angripe dette problemet vidare? Dette byrjar å bli særs irriterande. Er det nokon der ute som har opplevd liknande, veit korleis "bransjen" er? Lenke til kommentar
sirloko Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ville berre koma med ein update, ahr vore i kontakt med begge operatørane no. Begge har fått same info om mrg, men den nye operatøren seier til meg at dei ikkje finn meg hos den gamle operatøren. Noko den gamle avfeiar sjølvsagt. Korleis skal eg angripe dette problemet vidare? Dette byrjar å bli særs irriterande. Er det nokon der ute som har opplevd liknande, veit korleis "bransjen" er? Da skulle det nok være på tide å velge en annen operatør Denne siden kan sikkert hjelpe deg litt på vei! Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 vanligvis skal det ta 7-10 dager. tror ikke det har så mye å si hvilket navn som nr står på. Jeg kjenner til flere som har hatt plunder ved portering på grunn av Fri familie-opplegg. Det hadde vel sammenheng med at alt kommer på samme faktura, og at derfor juridisk eier har blitt forandret når man opprettet Fri Familie (eller tilsvarende løsninger). Medførte i alle fall endel kluss og ekstra-arbeid for både operatører og kunde. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 no ser det endeleg ut til å løyse seg. Etter ei helg der simkortet blei deaktivert er eg lova nytt sim-kort frå den nye operatøren i dag eller i morgon. Framleis hevdar begge sin uskuld og oppgir rett informasjon om meg, men korleis dei då ikkje har klart å gjennomføra porteringa før er for meg eit stort spørsmål. RVF: Eg har ikkje hatt noko form for fri-familie, ikkje skal eg ha det heller. Det er portering frå eit kontantkort til eit vanleg abonement Lenke til kommentar
murl0c Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Når du skal portere et nummer med forskjellig juridisk eier er det meget viktig at dette bemerkes. Hvis ikke vil bare porteringen stoppe opp å bli glemt i en returnert inbox en plass. Men det sikreste er å gå til en forhandler om det finnes. Da får du med deg simkortet med en gang, og du får et papir med deg i hånden som bekreftelse. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 hehe.. stemmer det murloc, iallfall etter mine erfaringar. Men no er eg endeleg portert over. Men det er ikkje lett når ein er under 18 og ikkje kan abonement ståande i sitt namn hos den eine operatøren medan hos den andre kan ein det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå