Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei! Før spilte jeg et spill på Playstation(2?), som gikk ut på at du var forskjellige dyr, monster, som f.eks Ape et gigant insekt elns. Så kunne du klatre på bygninger, og hive ting på de andre monstra. F.eks klatre opp på et tak og hive et skilt på det andre dyret. Dette var i en stor by med biler etc. Demoen tror jeg var i New York, for jeg mener jeg så det vannet midt i byen. Det var om og gjøre å drepe de andre dyra, og den som døde tapte. Dyra var ganske store i forhold til byen. Tror navnet var noe med "Monster". Har dere peiling? Artig og prøvd det igjen. Edit: Fant ut hva spillet het. "War Of The Monsters" Endret 1. oktober 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Husker jeg også slet med å huske hva det het! Morsomt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Fant ut hva spillet het; War Of The Monster Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Husker jeg spilte det hos en venn. Det var fantastisk moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå