BigScaryNi**a Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Skal ha en kraftig pc for spilling å sånt.. vet ikke om jeg skal kjøp Amd eller intel p4? kansje dere kan hjelpe meg å si hvilken jeg skal kjøp.. TAKK PÅ FÅRHÅND!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hint: capsing er ikke så populært hos moddene... dessuten så vil temaet Intel vs AMD skape fullt kaos og er heller ikke så populært hos moddene... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Tror du trygt kan slette posten før noen gjør det :wink: Lenke til kommentar
knatten Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 BigScaryNi**a (ooh, skjelve i buksene) takker oss på fårhånd. Fårehender, er det forlabbene på en sau eller hva? Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hm... mener å ha sett dette temaet oppe før... flere ganger faktiskt... søk? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Slike temaer kan helt tydelig ikke diskuteres på dette forumet. 1. Spørsmålet har vært oppe mange ganger før 2. Skal man stille et slikt spørsmål må man være litt mer konkret, f.eks: Hva er fordelene og ulempene til de forskjellige prosessorene 3. Det kan ofte være en fordel å lese slike tester som ligger ute på f.eks hw.no som er langt mer forklarende enn man vil få her på forumet. Les f.eks denne siden: http://www.hardware.no/tester/cpu/athlonxp...000/index8.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg