Kneipp Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) hva bør man gå for hvis man er nybegynner? Endret 1. oktober 2008 av Kneipp Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 skjønner ikke helt spørsmålet.... luftgevær eller softgun? Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 ja, var det jeg mente Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis du vil ha krig å sånt, så MÅ du ha softgun... Det er verker lov, eller gøy å bli skytt på av luftgevær.. Men skal du bare skyte på blink vil jeg heller annbefale et luftgevær med noe tøft ekstra utstyr! Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ja, var det jeg mente kommer jo ann på hva du skal med det. Jeg foretrekker nå kruttvåpen Du må/burde jo ha større respekt for et luftgevær, i.o.m. at det er tyngre kuler som går raskere... Du får kanskje mer frihet med en softguni.o.m. at den ikke nødvendig vis er ulovlig å eie Lenke til kommentar
.V. Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Luftgevær skyter metall, softgun skyter plast. Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvis du vil ha krig å sånt, så MÅ du ha softgun...Det er verker lov, eller gøy å bli skytt på av luftgevær.. Men skal du bare skyte på blink vil jeg heller annbefale et luftgevær med noe tøft ekstra utstyr! ok, så man skader ikke folk ved å skyte på dem med softgun men gjør det luftgevær altså? bare litt redd for at det er lite futt i softgun.. går prosjektilene like fort og klarer å få ned noen tyngre objekter som f.eks en bøtte eller noe? Endret 1. oktober 2008 av Kneipp Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) tenkt å gå for luft siden blink skyting frister mest. men jeg skjønner ikke helt co2 patroner vs. vanlige patroner? Endret 1. oktober 2008 av Kneipp Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du trenger co2 kun hvis du skal ha luftpistol.. Hvis du skal ha luftgevær, så trenger du ikke dette, pga at du "brekker" opp geværet, putter inn kula, og smekker det sammen igjen ... Da er det ladet... Noe àlla dette er et ganske bra kjøp! Lenke til kommentar
Muppetshow Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Luftgevær er jo OL-Idrett tro det eller ei, så der har du noe å trene til. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 bare litt redd for at det er lite futt i softgun.. går prosjektilene like fort og klarer å få ned noen tyngre objekter som f.eks en bøtte eller noe? Ja, kjøper du en kvalitets-softgun har du nok av futt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, det har du absolutt ikke. Du må ha gjort noen enorme oppgraderinger hvis du skal velte en 10-liters bøtte. Hvis du skal skyte på blink, så er luftgevær mye bedre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Skal det brukes til blinkskyting, er det bare dumt å kjøpe softgun. Softgun er veldig gøy som sport, men du skyter små, lette plastprosjektiler, så kulebanen blir helt mongo. Ingen hensikt å drive blinkskyting med softgun. Lenke til kommentar
retarded_player Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 vanskelig å sammenligne softgun og luftvåpen hvis du liker å skyte blink kjøper du luftgevær liker du å skyte mennesker går du for softgun. du kan gjøre litt window-shopping og se litt på softguns her: www.gunnerairsoft.com www.wgcshop.com www.uncompany.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå