kipepeo Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 Tusen takk folkens arnold_layne: jeg ser hva du mener, jeg skal se om jeg får redigert litt om på det, eller ta bildet på nytt en gang seinere k.n.b: hehe, ja det kan du si. jeg tror det er fra gammelt av, det er gamle frydenlund bryggeri, nå høgskolen i oslo. abraxa og randia: tusen takk her kommer neste bilde fra meg, tatt onsdag 15. oktober. jeg har prøvd å få frem lyset og stemningen slik det var da jeg tok bildet (soloppgang, masse nydelig fargespill overalt), men jeg er litt usikker på om jeg har tatt litt for hardt i kanskje... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Jeg synes ikke at du har dratt for hardt i spakene, soloppganger kan gjerne være litt fargesprakende. Kanskje litt for tomt på venstre siden, og jeg har lyst til å se mer av bygget til høyre. Tom Lenke til kommentar
kipepeo Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 Det har vært litt stille fra meg i det siste, altfor mye å henge fingrene i! Jeg reiser til utlandet imorgen tidlig, så her er siste bilder fra meg i oktoberfesten. Det har vært gøy, selv om det har vært litt vanskelig å holde på motivasjonen helt til siste slutt 25. oktober: 27. oktober: 28. oktober: 29. oktober: Kos dere videre de siste dagene! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har sans for 27. og 29. Lurer litt på hva du har avbildet den 27., er noen form for "trick"-fotografering her? Synes det var litt annerledes og stilig. Du fikk med snø du også ja, ganske suggererende med det sirkulære brosteinsmønsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå