kimare Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Skal til london en tur. Jeg tar selvsagt med kamera. Er det spesielle ting jeg bør være oppmerksom på. De har jo vært rimelig paranoide mtp terror og fotgrafering. Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på? Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 var der for 1 år siden, og IKKE rett kameraet bevist mot politifolk osv, eller sikkerhetsbygninger osv, heller ikke ta bilder av plassene til overvåkningskameraene, rett og slett bare prøv og være en vanelig person på ferie med kamera, så går det nok bra, Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Gode greier. Hva med å fotografere på undergrunnen? Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 det kan gå , men hvis en politimann eller securety gard ser negativt på deg etc, så ville jeg gått bort til han og forklart situasjonen , eller spurt en først om lov , da de er blitt MEGET strenge , så ikke gjør noe uten at du vet hva du gjør prøv og ikke ta bilder av unaturligeting, som vanelige folk gir F i , og spesielt på flyplasser, IKKE ta opp kameraet , de klikker, jeg fikk tilsnakk , nesten før de beslagla utstyret , Håper ikke jeg har skremt deg som fotograf på ei til london nå , så GOD tur , Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg fotograferte i undergrunnen for ett par mnd siden uten problemer. Gikk forbi politifolk med D300 + 17-50 hengende rundt halsen og de så ikke rart på meg en gang. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Ta deg en tur på Speakers' Corner (søndager fra ca 10:00 til ca 15:00 eller så) med kamera. Masse artige karakterer der. EDIT: Dette bildet er tatt der. Endret 1. oktober 2008 av Aetius Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Speaker's Corner støttes. Større samling rare folk finner man nok ikke i europa Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg fotograferte i undergrunden, og fikk streng beskjed av en sikkerhetsvakt om at det fikk jeg ikke lov til, også pekte han på en plakat som hang om med et forbud skilt. Så dersom det er noen sikkerhetsvakter i nærheten vill jeg nok vært litt forsiktig og ihvertfall tatt uten blits Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 BJORNA : er ikke rart han så deg hvis du blitsa HELE undergrunnen haha Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg fotograferte i undergrunden, og fikk streng beskjed av en sikkerhetsvakt om at det fikk jeg ikke lov til, også pekte han på en plakat som hang om med et forbud skilt. Så dersom det er noen sikkerhetsvakter i nærheten vill jeg nok vært litt forsiktig og ihvertfall tatt uten blits Det er forbudt å bruke blits på Tuben, men fotografering uten blits er tillatt. Denne gutten her fotograferte jeg på Tuben en gang. Sn0dig: Hun nederste der er Mrs Hamilton. Hun mener alle andre enn henne selv er moralsk fordervet. Det finnes ingen redning for oss, hun er den eneste som ikke er det, og hun liker bare tilsynelatende å påpeke det, for hva er vel ellers vitsen dersom det ikke er noen redning for oss andre? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sn0dig: Hun nederste der er Mrs Hamilton. Hun mener alle andre enn henne selv er moralsk fordervet. Det finnes ingen redning for oss, hun er den eneste som ikke er det, og hun liker bare tilsynelatende å påpeke det, for hva er vel ellers vitsen dersom det ikke er noen redning for oss andre? Å, jeg er veldig klar over hva hun står for Hun begynte å skjelle ut en gutt på min alder siden han hadde piercinger. Etter at han hadde snakket litt tilbake til hun så gikk han, og så begynte hun å gå løs på bestemoren hans, siden hun hadde avlet det avkommet Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ta deg en tur på Speakers' Corner (søndager fra ca 10:00 til ca 15:00 eller så) med kamera. Masse artige karakterer der. EDIT: Dette bildet er tatt der. Søndag reiser vi til Fratton Prak for å se Portsmouth - Stoke, forøvrig blir det ikke veldig mye foto da jeg reiser alene med en 8-åring. Dog har jeg barnevakt om kvelden slik at jeg tar med stativet ut en liten tur en kveld eller to. Forøvrig var dette var omtrent som jeg trodde, mao sunn fornuft er gjeldene her også.... Skal se om jeg ikke får lastet opp et par bilder om en ukes tid når vi er tilbake. Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) BJORNA : er ikke rart han så deg hvis du blitsa HELE undergrunnen haha Nå skal det i forsvar sies at jeg tok bilde av security-duden, uten blits, opp en rulletrapp Edit: rulletrapp, ikke tulletrapp Endret 2. oktober 2008 av bjorna Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Skal til london en tur. Jeg tar selvsagt med kamera. Er det spesielle ting jeg bør være oppmerksom på. De har jo vært rimelig paranoide mtp terror og fotgrafering. Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på? Nå har det tatt helt av i England Two Austrian tourists visiting London were forced to erase large portions of their holiday photographs by police officers who told the pair that they were duty bound to “prevent terrorism”. Klaus Matzka and his teenage son Loris sparked concern with two London Metropolitan police officers when they were witnessed snapping pictures of Vauxhall bus and underground station. The pair were then forced to delete all pictures they had taken which had anything to do with transport, including pictures of London’s iconic red double-decker buses. Hele saken: http://www.prisonplanet.com/tourists-or-te...-terrorism.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå