Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Spilte fotball i en gymsal rett før helga. Brukte nok noen dårlige sko med for dårlig eller ingen sidestøtte. Var en sånn liten lukka sal, så det ble mange brå vendinger etc. kjente noe smerter i ankelen underveis som ble gradvis mer og mer merkbar. Til slutt ga jeg meg med spillinga da jeg sjønnte hvor det bar.. Etter et par dager så var nok smertene noe større. Merker ikke så veldig mye når jeg går, men når jeg vrir foten litt, eller har den i litt andre stillinger enn som når jeg går er det ganske smerteful. Var på en sykkeltur igår, og da merket jeg ikke så mye heller Hva er det beste å gjøre for at ankelen skal bli helt bra igjen ? Bare å la den ligge i ro en uke, eller har det god virkning å sykle eller å gå tur i skogen f.eks ? Jeg er litt "redd" for å bruke foten i fare for å gjøre vondt værre, eller er fysisk aktivitet beste medisin ? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 KLIKK MEG Tror denne siden kan komme til nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå