stianha Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du glemt "Iron Man" i alt oppstyret rundt Batman? Nå kommer en av årets kuleste actionfilmer endelig på DVD. Les mer Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 6/10?!? Minst 8/10 imo Herlig film Lenke til kommentar
MrL Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) 6/10?!? Minst 8/10 imo Herlig film Helt enig, 6/10 er nesten flaut for en så bra film Endret 1. oktober 2008 av MrLG Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Filmen fikk 7/10 i kinoanmeldelsen, så regner med at det skrale ekstramaterialet som spiller inn her. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepps, må huske at en DVD review ikke bare omtaler selve filmen, men hele produktet. Da også inkludert ekstramateriale. Selv skulle jeg ønske kulturo anmelder blu-ray også Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gir den 7/10 selv. Syntes at den dabbet av mot slutten. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 har ikke sett den ennå, men den har fått gode terningkast så det blir et kjøp. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Iron Man var utvilsomt en sykt bra film. Soleklar 9/10 her. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Iron Man er en av de beste superheltfilmene jeg har sett, og Marvels filmsatsning virker bare mer og mer lovende. Ble overrasket da jeg fant den på BD hos Spaceworld i dag, trodde ikke den skulle komme før mot slutten av måneden. Lenke til kommentar
stianha Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jepps, må huske at en DVD review ikke bare omtaler selve filmen, men hele produktet. Da også inkludert ekstramateriale. Selv skulle jeg ønske kulturo anmelder blu-ray også Jepp det stemmer. Ga den 7 da den kom på kino, men den enkle dvd-utgivelsen var som sagt litt skuffende. Skal bli spennende å se innholdet på den doble. Blu-ray-anmeldelser kommer nok etter hvert som formatet vokser i popularitet. Sånn som det er nå er dvd klart mest utbredt. Dagbladet skriver jo idag at oppgraderingen til blu-ray ikke har tatt av like fort som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg