Gå til innhold

Nvidia drivere : Systemet har ikke blitt endret , Vista 64U. **LØST**

Malvado

Anbefalte innlegg

Da har jeg støtt litt på veggen og kommer ikke videre på egen hånd, det jeg prøver er å innstalere den siste driverpakken til Nvidia 178.13 WHQL og følgende har blitt gjort :

Avinstallert manualt den gamle driveren.

Kjørt Driversweeper I safe modus.

Prøvd å innstallere siste internasjonale driveren i safe modus og vanlig modus, under UAC og med UAC disablet.

Alt gjort på Administrasjons konto.

Prøvd å moddet inf fila med driverheavens mod tool.

Disablet Avast, brannmur, og alle prosseser som kan være av betydning.

Ender alltid opp med at systemet ikke har blitt endret, kjør programmet på et annet tidspunkt beskjeden til slutt.

Eneste driver som lar seg innstallere er en moddet 177.89 Driver.

Hadde vært kjekt med noen ferske innspill fra noen i samme situasjon.

Windows Vista ultimate 64Bits.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten legge til at jeg også har prøvd å legge til driveren via enhetsbehandling og ved å manuelt prøve å innstallere driveren der.

Denne gangen får jeg opp feilmeldingen at enhetsdriveren ikke svarer i tide.

Har du prøvd å pakke opp installasjonsfila med winrar, fjernet PhysX installasjonen og så kjøre setup fra de utpakkede filene?

Lenke til kommentar

Får samme beskjed etter installasjon. Men physX er installert og pcen har registrert endring til 178.13 drivere. Alle spill fungerer som dem skal og ytelsen ble faktisk forbedret i en del spill og 3dmark med denne driveren. Så tror det rett og slett bare er feil i slutt teksten elns.

Har også Vista Ultimate 64.

I windows XP 32bit fikk jeg vellykket installasjon og akkurat samme greiene ble endret og installert. Håper du har det likens, fordi da er det bare TUUUT og kjør:)

Endret av knutern88
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig funnet løsningen på problemet :

Det ser ut som det som stopper selve driverinnstaleringen hos meg var selve Physx innstalasjonsprossesen midt i driver innstaleringen. Ved å unzippe driveren og så fjerne Physx innstalasjonsprogammet ut av folderen så fungerer plutselig innstalasjonen feilfritt.

Så er det bare å legge inn physx og du har oppdaterte drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...