Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skulle se på DVD film idag, men pc`n finner ikke DVD spilleren i det hele tatt.. Har prøvd å boota ifra DVD, men den finner bare hardisken min.. Pc`n er av type: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=341867 vil helst slippe å formatere, for har ikkenoe backup av det jeg har. hjelp meg, vist dere kan! MVH Kurt Andre Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Vil bare forsikre meg om at du setter inn en vanlig dvd, ikke blu-ray. Er forskjell Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har satt inn en vanlig DVD film, ikke bluray. den finner heller ikke vanlig CD`er eller... Lenke til kommentar
Timster Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har du avinstallert et brenneprogram på den nylig? Det roxio eller hva det nå er. Hvis det er tilfellet må du slette noe i registeret. http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Ben...p;x=12&y=13 følg det som står der, hvis det er tilfellet:) Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Finner du den i BIOS ? Installer driverne på nytt ? Kan også være som Timster sier Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har ikke avinstallert noe brenneprogram. Jeg finner den ikke i bios, og jeg finner ikke noe driver til den på nettet Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 når jeg setter inn en CD/DVD så går DVD-Rommen som vanlig men ingenting skjer.... har ikke ikon inne på min datamaskin.. Jeg finner DVD-rommen i bios, men får ikke valgt den til boot.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du sier du finner den i BIOS ? Sikker på at du gjør det ? Prøv og finn drivere ? Bruk www.google.com / .no Se produsentens hjemmeside ? Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 DVD-rommen står i biosen der jeg kan velge hvilken rekkefølge jeg skal boote ifra! men jeg finner den ikke når jeg skal velge å boote ifra den=) finner ikke noe driver til dvd rommen hos hp.no eneste det står om DVD er CD-ROM-bestillingsside - Gjenopprettingsdisker Dato Versjon Forrige Størrelse » System Recovery Kit for Pavilion or Presario Notebook 01-2008 N/A - 0 bytes Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 er det noen her som kan hjelpe meg..? som har noen forslag som ingen av de andre har kommet med...? Lenke til kommentar
Lureguri Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) er det noen her som kan hjelpe meg..? som har noen forslag som ingen av de andre har kommet med...? Det høres ut som du har omtrent samme problemet som meg (se min tråd et annet sted på siden). Har dessverre ikke funnet ut av det selv, men det står noen forslag på tråden min som du kanskje kan forsøke. Endret 2. oktober 2008 av Lureguri Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 har snakket en del med HP, og vi finner ikke ut feilen, så jeg skal sende den inn til de, så de kan få byttet DVD-rommen... har ikke skjedd noen endring av feilen etter at jeg formaterte eller! håper denne tråden kan også hjelpe andre med dette problemet Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Reparerte et lignende problem med linken nedenfor. http://forumet.no/lofiversion/index.php/t39925.html Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg fikk beskjed av HP om å formatere pc`n.. Jeg gjorde det, med det var fortsatt like ens.. Helt til jeg sjekket enhetsbehandlinger, der hadde DVD-rommen plutselig dukket opp med et ! i.. Jeg deaktiverte den og restartet dataen, aktiverte den og da funket den igjen! JIPPI! Lenke til kommentar
Kurt1988 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 Tenkte jeg skulle rippe en cd jeg har, men finner ikke DVD-rommen nå eller! er helt borte igjen! aner ikke hva jeg skal gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå