rodstrupe Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei. Jeg har veldig lyst på denne: http://www.thune.no/produkt/135_Emporio_Ar...x?kategoriid=28 Hva synes folket? Er den verdt prisen? Et problem er bare at Thune ikke selger klokker på nett, og det er ikke en Thune-butikk i byen min. At en vanlig urmaker har denne klokka er vel heller tvilsom, så hvordan bør jeg gå frem for å få tak i den? Endret 1. oktober 2008 av rodstrupe Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Den var helt grei, men for den prisen kan du få tak i mange finere klokker. Du får spørre hos en forhandler i nærheten. Flere steder spesialbestiller de på request. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 I mange land i Europa selges D&G, Armani og flere andre italienske motemerke-klokker ganske rimelig på klokkebutikker på kjøpesentre, som gjerne selger Swatch og mange ukjente merker. For den prisen som er nevnt her bør du heller kjøpe et klokkemerke, ikke et klesmerke/motemerke som har satt sin logo på en klokke. Jeg hadde heller kjøpt en Certina eller Seiko for denne prisen. Og med stål-lenke i stedet for gummi-rem, som denne EAen har. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 3. oktober 2008 Den så værre ut enn en sesam stasjon-klokke jeg hadde da jeg gikk i barnehagen. Nei, den er ikke verdt pengene, kjøp en Jacques LeMans klokke elns. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Den så værre ut enn en sesam stasjon-klokke jeg hadde da jeg gikk i barnehagen. Nei, den er ikke verdt pengene, kjøp en Jacques LeMans klokke elns. Word, ord, 'nuff said egentlig. Men SÅ ikke var da ikke Emporioen.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Men SÅ ikke var da ikke Emporioen.. Prøv igjen. Forøvrig stiller jeg meg bak de andre her, Jacques LeMans har mange pene klokker som vel ligger i cirka den prisklassen. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 vupps.. så ILLE mente jeg selvsagt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå