Gå til innhold

Hjelp med Windows Vista Ultimate 64

MPC

Anbefalte innlegg

Hei! Eg har Windows Vista Ultimate 64 bits,

I går så reinstallerte eg PCen min etter 8 månader med vista. Men no får eg berre problemer. Først fikk eg blåskjerm etter å ha installert ESET NOD32 så eg måtte slette det. så etter eit par oppdateringer frå Windows Update så restarta eg men no funker ikkje Control Panel lenger, om eg klikker på den så flasher den og slår seg av med 1 gong. Windows Update går ikkje på 1 gong. Eg søkte litt på google og fant ut at Windows Vista SP1 fikser dette problemet, så eg nedlasta den for min OS men nei da. Det står: Error:

The Windows Vista Service Pack Installation cannot proceed until your computer is restarted. Please restart your computer and try again.

Eg restarta men det står der fortsatt :( eg prøvde å installere det i Safe Mode, men får same svar. Men i save mode så funker vertfall Control Panel.

Eg prøvde å bote PCen min til vista dvden, men det kjeme ikkje opp REPAIR alternativet, berre at eg må velge Disk til å installere på :/ så eg håper dere kan hjelpe meg her.

PC hardware står i signaturen.

Note: Alt som er installert til no er: VLC, MSN, OPERA, STEAM, AD-AWARE, SPYBOT Search and Destroy, WinRAR og Avast Anti Virus

Endret av MPC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...