Annonymous Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Problemet har nå løst seg, uten at jeg vet hva jeg har gjort,,, : ) Så ikke bry dere om det som står under.. Hei! Har fått litt problemer i ubuntu på msi wind, og lurer på om noen kan hjelpe.. Problemet er: Etter å ha "snudd skjermen" (mot venstre(i softwaren altså..)), hengte ubuntu seg opp, og jeg holdt inne av-knappen for å få startet på nytt. Når jeg slo på pc'en igjen, starter den opp, viser ubuntu-logoen og "loding-skjermen", spiller av oppstartslyden, men så stopper det. Da er det eneste som kommer en svart skjerm med musepeker, som er snudd slik jeg jorde før det hang seg opp.. Har prøvd å brukte ctrl+alt+backspace (for å tilbakestille gnome), da kommer jeg til innloggingsvinduet, men etter å ha tastet inn brukernavn og passord kommer jeg tilbake til samme sorte skjermen. Har prøvd Repair x server, uten å merke noen forskjell der heller.. Ved å endre på options i inloggingsvinduet fra "last session"(eller noe sånt) til "failsafe GNOME" kommer jeg til skrivebordet (snudd mot venstre) og får tilgang til dokumenter jeg har liggende på skrivebordet, men ingen menyer eller andre valg. Har noen tips til hva jeg kan prøve for å få orden på problemet? Endret 1. oktober 2008 av kau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå