Gå til innhold

Musikk: Litt psychedelic trance eller noe i den duren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PRØVD å lære deg litt FL Studio? Noe psychedelic lignende trance greier?

Faen detta er jo drit bra..! Låtene er jo av høy kvalitet, og kult at noen faktisk lager psy/goa enda i det hele tatt.

Låtene minner veldig om f.eks. Solar Plexus - Crystal Forest, som er en av favorittene mine innafor goa/psy :ohmy:

Har ikke så mye erfaring enda med FL Studio selv, bare brukt det et halvt år eller noe sånt og ikke brukt det så mye.. Finner på noen 'låter', begynner å lage noe i FL Studio men gir halveis opp etter ikke så veldig lenge fordi jeg ikke klarer (derfor ikke gidder) det jeg prøver på.

Har der i mot spilt keyboard i 7-8 år og kjøpte for et par uker sida et keyboard til 10 000.

Har akkurat funnet opp en ganske rå 'melodi' som hadde passa veldig bra inn i en slags blanding av psy/goa trance og noe av Darren Tate, som Chori Chori eller Prayer for a God, vet ikke om du liker de?

Kanskje du hadde vært interresert i å samarbeide med å få til noe? Ettersom du virker flink med FL Studio, og jeg har et par melodier som du kanskje kunne likt. Finner på mer hele tida også.

Har hvertfall planlagt og ta musikken mye mer seriøst framover, og prøve å få laga noe skikkelige saker. Ta å PM meg eller legg meg til på msn ([email protected]) om du kunne vært interessert!

Endret av Thensrud
Lenke til kommentar

Takk for positiv tilbakemelding :)

Disse likte jeg. Spesielt Vertigo (:

Vertigo er en av mine personlige favoritter, og jeg har tenkt å bygge videre på den etter hvert som jeg får tid og flere idéer.

PRØVD å lære deg litt FL Studio? Noe psychedelic lignende trance greier?

Jepp, har bare lekt meg med FL Studio i to måneder når jeg har hatt tid mellom studiene. Dessuten så er ikke lyden jeg vil ha den jeg får til å lage, helt enda. Men det kommer :)

Kanskje du hadde vært interresert i å samarbeide med å få til noe? Ettersom du virker flink med FL Studio, og jeg har et par melodier som du kanskje kunne likt. Finner på mer hele tida også.

Høres kult ut. Jeg er med på det.

Overraskende tøft :p Du får definitivt til psy/goa sounden.

Jeg tror Temple of Chaos, som jeg la ut i går, har bedre psy/goa lyd en de jeg la ut i denne tråden. Er ihverfall det venner av meg sier til meg etter at de har fått hørt igjennom låtene jeg har laga :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...