Wahly Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ny trailer fra David Finchers The Curious Case of Benjamin Button. Trailer Denne ser VELDIG bra ut. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg har sett den først traileren og det holder. Har lyst til å spare resten til filmen. Endret 1. oktober 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Speik Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det noe jeg liker så er det eventyr og fantasyfilmer. Er det noe jeg liker ekstra mye så er det Brad Pitt i en eventyrfilm regissert av Fincher. Dette er dømt til å bli usannsynlig perfekt. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Filmen kommer til å gi Pitt'ern Oscar-nominasjon, mark my words. Kanskje til og med Fincher for en gangs skyld ikke blir oversett heller? Uansett, dette kan fort ende opp med å bli årets film for min del. Endret 1. oktober 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gleder meg som et barn på julaften. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Noe lei av drama for tiden. Retter seg nok til den tid den dukker opp på BD. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Denne filmen har jeg gledet meg til helt siden jeg så tittelen, fulgt av regissør David Fincher sammen med Brad Pitt. Jeg tror denne filmen kan bli jevn med Fight Club. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gleder meg veldig til denne! Når kommer den på kino i Norge? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ingen dato for Norge enda.. Premieren i USA er 25. Desember. Manuset ser ut til å være lekket for lenge siden, og mange på imdb-forumet kan bekrefte at det er et steike bra script! Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ingen dato for Norge enda.. Premieren i USA er 25. Desember. Er det sant? jeg har gledet meg som en unge til 25 desember lenge nå. En så stor film burde vell ikke ha senere premiere i Norge en USA? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Tja.. slikt varierer jo. Men rundt juletider pleier Norge å få mange verdenspremierer ja, så det er jo godt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå