Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Både AMD og Intel har god ytelse. Personlig ville jeg valgt Intel på grunn av bedre stabilitet og mindre varmeutvikling. Går du for Intel, så gå også for et hovedkort med Intel-chipset, 7205 er det klart beste for single-CPU. altså, gang på gang er det dokumentert i tester at amd er minst like stabil som intel, spesielt på nforce 2 hk angående varmeutvikling så er det ikke akkurat så mye som skiller dem at det skal avgjøre kjøpet.. jeg er spent på hva neste argument for intel blir, fordi de har mer antall mhz ? hilsen en intel eier som angrer 8) Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 No må da væra nåkk. Får svarte hindalsløyso! Kor mången sånne diskusjona må me ha før folk forstår att alle her på forume drite loddrett i om du kjøpe Intel eller AMD. Dei e begge goe. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Som sagt: Både Intel og AMD er gode CPU'er, og AMD gir noe mer ytelse for pengene. Men Intel CPU med Intel chipset er mest stabilt. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Mitt Abit AT7-MAX2 har jo støtte foer ECC, men det er KT400 også da. nForce2 er minst like stabilt som intel chipsettene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 AMD og Intel i samme seting bude føre til PærmBæn(ikke regn me denne posten da ) Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Motig: hvordan vet du det? Bare fordi du har en Intel CPU/HK? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 er det mulig, er jo rundt 1000 poster om detta Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 ja det er uheldigvis mulig Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg har hørt at Intel er bedre på å bruke prossessorkraft til flere ting samtidig, mens AMD prossesorer satser kraften på bilde/spill osv... eks: hvis du kjører UT2003 og winamp så velger AMD prossesoren å bruke kraften på UT2003 - stemmer dette? Lenke til kommentar
DataFReAk14 Skrevet 20. april 2003 Del Skrevet 20. april 2003 det er egentlig smak og behag om du velger intel eller amd, jeg har hatt begge den ene var en xp2000 den var jeg fornøyd med og nå har jeg intel P4 2,4ghz og den er jeg litt bedre fornøyd med fordi den utvikler ikke så mye varme og når jeg klokker den til 2,7 stiger tempen med 4grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå