Gå til innhold

Beste Mobil for video?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer ny mobil. Denne gang vil jeg legge mest vekt på video-funksjonen. (kvalitet og lengde)

Anbefalinger mottas med takk :)

Vil anbefale iPhone 3G 16gb på det sterkeste til ditt bruk!

Haha, eneste telefonen på markedet som mangler funksjonen han spør etter.

Det var vel årets, hehe... :p

Vel, enten tok han feil av hva trådstarter mente, og tenkte på filmframvisning. Eller så ville han spre reklame for iphone... Jeg gjetter begge. ;)

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Ja to har anbefalt LG. Vet ikke om det er samme telefon de mener, men er det denne?

LG KU990 Viewty Black

Det var en av de som kom høyest i en test jeg leste her. Der står det bare LG KU990, og ikke noe etter. Jeg mener noen nevner "Viewty" og andre nevnte "FTW". Så lurte på om det er snakk om forskjellige modeller her?

Iallefall i den testen (hjemmePc 6/08) sto det at videofunksjonen var i en klasse for seg, amed 120 bilder pr.sek. Noe problem med lyden var ikke nevnt.

Eneste som forhindret den fra å bli testvinner, var at lydkvailtet på mp3 spiller ikke var helt topp. Men bryr hvertfall ikke meg.

Testvinner der, for å nevne det var en Nokia N82. Der hadde videofunksjonen 30 bilder pr, sek. Blir jo en viss forskjell det. Ja så nå ligger nok den LG an til å bli valgt, hvis ikke noen har innvendinger.

Takker for tipsene :)

Endret av groenn
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja to har anbefalt LG. Vet ikke om det er samme telefon de mener, men er det denne?

LG KU990 Viewty Black

Det var en av de som kom høyest i en test jeg leste her. Der står det bare LG KU990, og ikke noe etter. Jeg mener noen nevner "Viewty" og andre nevnte "FTW". Så lurte på om det er snakk om forskjellige modeller her?

Iallefall i den testen (hjemmePc 6/08) sto det at videofunksjonen var i en klasse for seg, amed 120 bilder pr.sek. Noe problem med lyden var ikke nevnt.

Eneste som forhindret den fra å bli testvinner, var at lydkvailtet på mp3 spiller ikke var helt topp. Men bryr hvertfall ikke meg.

Testvinner der, for å nevne det var en Nokia N82. Der hadde videofunksjonen 30 bilder pr, sek. Blir jo en viss forskjell det. Ja så nå ligger nok den LG an til å bli valgt, hvis ikke noen har innvendinger.

Takker for tipsene :)

Sorry:p FTW = For the winner :D

Lenke til kommentar

Å fy fader så morsomt :!:

Unnskyld meg, men:

Først kommer det en og sier at iPhone er best til å filme med.

Så tror trådstarter at FTW er en mobilmodell

Til slutt oversetter han som brukte FTW forkortelsen feil.

For en strålende tråd :wee:

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Vurderer ny mobil. Denne gang vil jeg legge mest vekt på video-funksjonen. (kvalitet og lengde)

Anbefalinger mottas med takk :)

Vil anbefale iPhone 3G 16gb på det sterkeste til ditt bruk!

Haha, eneste telefonen på markedet som mangler funksjonen han spør etter.

Det var vel årets, hehe... :p

Vel, enten tok han feil av hva trådstarter mente, og tenkte på filmframvisning. Eller så ville han spre reklame for iphone... Jeg gjetter begge. ;)

For min del ble det det akkuratt motsatte av reklame for Iphone, mer sarkasme i mine ører, uansett, jeg liker det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...