Deluxus Skrevet 11. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2009 Nei, det er hærverk. pøh... Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ingen som har posta denne enda? Langt bilde, så må linke. Noe av det beste jeg har sett. oi han må jo hat brukt ein heil palle på det der er det banksi? Det er et verk fra streetartkunstneren Blu. Han lager vanvittig mye kult Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Nei, det er hærverk. Dette bildet som phoNte er jo definitivt kunst, det kan man ikke nekte for. Ja, det er også hærverk, men virkelig? Hvem bryr seg? Det er forskjell på grafitti og grafitti. (Det bør kanskje lages en egen tråd et annet sted om grafitti er akseptabelt? Ellers blir ikke denne tråden her det den har potensiale for å bli.) Endret 31. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
Timmykillaz Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 jeg må si meg ganske enig i mye av det som står her men det at folk mener at tagging og graffiti et to forskjellige ting syntes jeg blir litt feil, det som er at graffiti du ser på gata består av et ord eller navn, det navnet pleier som regel og være kallenavnet til kunstneren og dette navnet bruker kunstneren som en signatur eller som en bekreftelse på at personen som har lagd den graffitien faktisk er den personen. så kort sagt så er det meste av graffiti basert på taggen eller signaturen til kunstneren,taggen er som et skjellet for graffiti. graffiti handler for det meste om respekt og bli kjent blant folk, og denne måten og bli kjent på er lettere og utføre gjennom noen graffiti-er og mange taggs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå