moffeloffen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei! Har et domene fra web10 og bruker da mail hos de. Saken er at brått sluttet mail å fungere. Da tok jeg kontakt med de og fortalte de at dette ikke fungerte, de sa etterhvert at denne var sperret pga spam mest trolig, og ville ikke åpne tilgangen, altså ikke spam fra meg men fra nettet. Trodde de hadde filtre til å fjerne sånt! Men de vil ikke åpne min mail pga da vil deres servere bli overbelastet! Så de ber meg bytte leverandør i stedet. Hva syntes dere? Endret 1. oktober 2008 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Beklager å måtte si det, men man får det man betaler for :/ Dette er vel deres måte å si at du bruker mer enn en gjennomsnittlig kunde, og derfor vil bli kvitt deg. Merk at dette bare er tanker. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Har heller dårlige erfaringer med servicen fra Web10. Tjenestene deres er greie så lenge de funker, men et helvete hvis de ikke funker. Det toppet seg litt da filene mine ble slettet og de skulle ha 500 kroner for å slenge inn en backup. De skyldte på at filene ble slettet av et "hackerangrep". Hadde tatt meg noen timer å få den opp og kjøre igjen, men valgte heller å bytte webhost. Kjører Subsys nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå