GeNeRaL1 Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jeg har kobla til bAde brenneren og cd-rommen, det blinker og lyser i begge 2, men pc`en "finner" dem ikke.. noen som har noen tanker om dette? :-? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kabelen riktig vei? En som slave og en som master? (Jumpers) Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jeg har kobla til bAde brenneren og cd-rommen, det blinker og lyser i begge 2, men pc`en "finner" dem ikke..noen som har noen tanker om dette? :-? master / slave -feil? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Sannsynligvis Master/slave feil, garantert egentlig Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg har kobla til bAde brenneren og cd-rommen, det blinker og lyser i begge 2, men pc`en "finner" dem ikke..noen som har noen tanker om dette? :-? Bak på alle cdstasjoner er det en jumper eller en krets som må flyttes for få maskinen til forstå at ikke begge er hovedspiller(master). Ved å endre den ene til senkundær(slave) og den andre til master skal den finne de automatisk. Vis ikke må du in på BIOS`N for å se om den står på auto dektekt av IDE tilkoblingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå