BreezierThom Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det noen som vet hvor mange kontroller som kan være tilkoblet til en xbox? En venn av meg mente det var 6, og at det var 7 på ps3.. Selv var jeg sikker på at det bare var 4. Noen som vet? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg tror også det er "bare" 4. Selv om du hadde fått koblet til 4 kontrollere trådløst, og 3 via USB får du jo ikke tildelt de noen profil... Og hvilke spill støtter 5 spillere eller flere, liksom? Endret 1. oktober 2008 av magnusalex Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 4 trådløse og 3 m/ledning = 7 Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Thanks.. Godt spørsmål hvilke spill som støtter det, håper f.eks at nhl 09 gjør det Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ville ikke tru at du kan bruke mer enn 4 kontroller på en gang, ville ikke fungert særlig bra i de fleste spill med tanke på at skjermen skal deles opp. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg kan ikke skjønne at det går med mer enn 4. Litt av poenget med "logoknappen" på kontrollerne er jo de 4 lysene i ring - som angir hvilken kontroll som brukes. Hvilke lys skal angi kontroll 5, 6 og 7? Det samme gjelder forøvrig på PS3. På baksiden av kontrolleren er det 4 lys med nummer 1, 2, 3 og 4. Hvor kommer kontroller 5, 6 og 7 inn? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 På Ps3 gjetter jeg på 5=1og4, 6=2og4 og 7=3og4. Aner ikke, though. Mener at det bare går an med 4 kontroller til en Xbox, men har aldri prøvd flere. Hvis jeg gidder kan jeg prøve senere idag - får to nye kontroller! Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Thanks.. Godt spørsmål hvilke spill som støtter det, håper f.eks at nhl 09 gjør det Jeg er nesten 100% sikker på at det ikke er noen spill som støtter flere enn 4 spillere på en konsoll. F.eks. NHL09 så er det jo kun 4 kontrollere å velge mellom når man velger lag. Men jeg håper jo at jeg tar feil fordi det er alltid kjipt når vi er 5 stykk som spiller NHL og en må stå over... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det ER ikke noen spill per dags dato som støtter mer enn 4 spillere lokalt. Rett og slett fordi det kun er fire profiler som kan være logget inn på en enkelt xbox samtidig. Klart dette kan forandre seg i updates, men tviler sterkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå