Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er søren meg moro at de ringer snuten også da hahaha Da er spøken 110% vellykket Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg syns nå politiet har viktigere ting å bruke tiden sin på. Håper jackass-"light" gjengen får regningen for den utrykkningen, da syns jeg stuntet deres var velykket. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja, i motsetning til Jakass' hjemland er jo slike ting ganske oppsiksvekkende her i rolige Norge. Folk blir ikke daglig slått ned i butikker her Lenke til kommentar
lperik Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Husker jeg dreiv å lagde en del sånne videoer et par år tilbake. Ikke så ille, men aking ned offentlige trapper så folk måtte hoppe til siden osv. Gøy! Bare morro med en oppkvikker i hverdagen mener nå jeg! De som arbeida i butikken måtte på møte etter hendelsen for å "få det ut av systemet" Hva hadde skjedd om noen hadde kommet å ranet dem a? Daua på rullebåndet av skrekk?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå