EskimoBob Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=53143 "Plutselig gyver en maskert overfallsmann løs på den uforberedte ungdommen med et PC-deksel som slagvåpen. Sjokkerte kunder og ansatte inne i Coop-butikken på Ålgård ser taster og plastdeler fly gjennom luften mens den tilsynelatende rasende mannen dæljer løs mot hodet til den andre. " Tror enkelte har litt for lite å bedrive tiden med..... :-? Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2003 Du er snill når du kaller de bare for idioter Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du er snill når du kaller de bare for idioter Jeg vet. :smile: Jeg håper at de får som fortjent. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er alltid noen som ikke forstår "Don't try this at home" advarselen på jackass. Noen tar det jo litt for langt. Party-Boy insoirert hadde bare vært jøye, men folk må jo tenke over det før de vekker slik oppsikt... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Kor har de lagt det ut på nettet da?`url anyone? Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Enda mer "jackass" idioti: http://fredag.dagbladet.no/fredag/2003/03/.../27/365060.html Lenke til kommentar
Superior Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 For de som er interessert: Steve-O opptrer på lørdag i Bergen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 herregud for noen tullinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det synes jeg var rått gjort Skremme litt gjør da ikke noe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Du er snill når du kaller de bare for idioter Jeg vet. :smile: Jeg håper at de får som fortjent. Det gjør de sikkert :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 LOL, men hvet noen av dere urlen til de folka? Hadde vært tøft og sett det, Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 LOL, men hvet noen av dere urlen til de folka? Hadde vært tøft og sett det, Se på artikkelen... bildetekst: PÅ NETTET: Ungdommene var selv både foran og bak kamera under det arrangerte angrepet som nå er lagt ut på nettet. Foto: BRATTAAS.COM Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Gærne non-g33er, syke ideer, tomme hjerner og for mye fritid (gikk de på almenn?) = wannabe jackass Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 "Plutselig gyver en maskert overfallsmann løs på den uforberedte ungdommen med et PC-deksel som slagvåpen. ... det var et tastatur FFS!!!!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ja heldigvis finnes det slike folk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, ikke alt er like godt gjennomtenkt akkurat. Skal man gjøre slike stuns så burde man i allefall bli igjenn å forsikkre seg at folk har fått med seg at det er spøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, ikke alt er like godt gjennomtenkt akkurat. Skal man gjøre slike stuns så burde man i allefall bli igjenn å forsikkre seg at folk har fått med seg at det er spøk. Men da er jo halve moroa borte La folk undre og se hva de har for en reaksjon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vel, ikke alt er like godt gjennomtenkt akkurat. Skal man gjøre slike stuns så burde man i allefall bli igjenn å forsikkre seg at folk har fått med seg at det er spøk. Men da er jo halve moroa borte La folk undre og se hva de har for en reaksjon Jeg mente at etterpå skulle man si det. Selvsagt er det viktig å få fram reaksjonene på stuntet fra intetanende personer. Men etterpå, at folk ikke ringer politiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå