Vegard_Haug Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Valve har røpet et par detaljer om demoen til sitt neste skytespill. Les mer Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Endelig et realt zombie-spill på PC. Gleder meg Endret 1. oktober 2008 av Colossus Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ser selvsagt fram til dette, men hva med Dead Island da? Dårlig med opplysninger fra den fronten. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Både xbox 360 og PC? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ser selvsagt fram til dette, men hva med Dead Island da? Dårlig med opplysninger fra den fronten. Lurer litt på dead island jeg også. Men tror nå at Left 4 dead vil bli gode greier også. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dette var en gledelig nyhet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Både xbox 360 og PC? Trodde det var til PS3 også jeg... Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 er nok ikke til ps3 nei Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nesten sikker på at det bare var til xbox og PC, men jeg lurte på om demoen skulle komme til både PC og xbox. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg ser selvsagt fram til dette, men hva med Dead Island da? Dårlig med opplysninger fra den fronten. Lurer litt på dead island jeg også. Men tror nå at Left 4 dead vil bli gode greier også. Jeg tviler ikke på det ett sekund Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dette er noe jeg gleder meg til! :-) Noen som vet litt mer om denne co-op delen til Left 4 Dead? Vil det f.eks fungere slik at jeg og en kompis kan spille historien til spillet i co-op mode over internett, eller vil det bare være sånne servere med co-op mode hvor man slåss på forskjellige maps mot AI-zombier? Å spille en like bra historie som f.eks Half-Life serien i co-op over nett m/Ventrilo vil jo være knall! Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det vil være mulig å spille 8 spiller på likt på samme server. Disse 8 kan fylles av personer på nettverket eller personer over internett. Jeg tror det må være minst fire spiller - til å spille de fire overlevende. De siste fire spillerne kan spille som en av de fire zombieboss-typene. Disse zombie bossene blir styrt av et AI viss ikke det er 8 stk på serveren. Er ikke 100 % sikker på dette, men det var slik jeg forstod det. Blir det mer enn 8 spillere på en server, står de i kø for å joine spillet når noen leaver. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 har vist dette en måneds tid, og gleder meg til og teste Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Noken som har lagt merke til i prisguiden so har meeter.no fått left 4 dead til pc på lager, og om du går på siden er lagerstatusen på 10? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Har de begynt å selge det da? Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Dukket opp en gledelig nyhet da jeg logga på Steam i dag, så da er Left 4 Dead forhåndsbestillt Dump fra steam Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Noen som vet ca. når demoen kommer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Noen som vet ca. når demoen kommer? Håper den kommer snart, så da blir det "BRAAAAAAINSSSS!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg