Kimelimm Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) For 2 uker siden fikk jeg tak i ORGINALEN til Zombie Survival guide boka! FOR 139,-! Mange sier det var waste of money, men jeg er zombie + resident evil fan(ingenting er bedre enn Metal gear solid da.) og dette er HELT SYKT! Jeg skal lese den 10 ganger minst JEG ER GLAD! Endret 1. oktober 2008 av Kimelimm Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 GRATULERER! Har selv jævlig lyst på den boka. Så nå blir du en fullt utlært zombieslakter Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Gratulerer! Har ikke hørt om den før jeg Hva slags bok er det? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er en bok som lærer deg og beskytte deg mot zombier under forkjellige outbreaks og slik UFATTELIG bra bok! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) ZSG er pure gold. Selv om det kan være litt kjedelig innimellom, det er ikke skrevet som en ren humor-bok, mere som en "what if"-type survival guide, der alt man har lært fra zombie-filmer er sett på som rene fakta. Liker man zombier er den midt i blinken såklart. Orginale? Jeg har en med lysegrønt cover. Er det flere utgaver? Alltid fint å vite hvilke våpen som funker best mot en horde. http://en.wikipedia.org/wiki/Zombie_Survival_Guide Og som å understreke dokumentar-stilen, er det listet opp kjente zombieangrep gjennom historien etter dato bakerst. Denne boka er også gull for sci-fi freaks: http://en.wikipedia.org/wiki/How_to_Survive_a_Robot_Uprising Bør stå ved siden av ZSG i enhver bokhylle. Nyttige tips av typen "How to treat laser wounds", eller DON'T BOTHER WITH KARATE. Unless you can punch through sheet metal. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Languishite Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Max Brooks skrev også World War Z i tillegg til Zombie Survival Guide. Jeg vet at begge finnes på Outland i Trondheim. Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Max Brooks skrev også World War Z i tillegg til Zombie Survival Guide. Jeg vet at begge finnes på Outland i Trondheim. Den er utrolig bra! Den er skrevet så bra at det ser ut som at Max Brooks vet noe ikke vi andre vet Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøpte boken, leste den ca. 20 sider og kastet den i søpla. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 World War Z var fantastisk. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Engang når jeg blir steinrik skal jeg lage en festning som skal kunne stå imot Zombier... Selvforsynende byggning med alt man trenger. Dyrkbar jord (ja det blir smått) osv.. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ah. ble tipset av en "bekjent" (fra zombie panic source) om den boken. Men orket ikke stresset med å bestille fra ebay. Selges den i norge? Helst i stavanger eller i tromsø Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Outland har den hvertfall. De har mange butikker rundt i Norge. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeg har hørt rykter om at eBay ikke er den eneste nettbutikken i verden. Her koster Zombie Survival guide knappe 60 kroner INKLUDERT frakt. Outland bruker forresten å være latterlig overpriset. Endret 11. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jo men outland har fordelen at man kan gå i butikken og kikke i 2 timer på alt det rare Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er sant. Og det er jo litt fint å støtte opp under en butikk Outland. Det er ikke så mange andre steder i Norge en kan handle TCG- er og sær fantasy-litteratur. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Eller finne obskure 70-talls kinesiske kampsport-filmer i hylla. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Du frista meg til å kjøpe boka *bestille* Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg kjøpte den på Outland i Oslo for 130kr da KJØP!!! Hvis zombier kommer skal jeg sette meg på taket på blokka (bor i en blokk ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå