xinqzer Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvordan i all verden kobler mann en XboX 360 kontroll til PCen? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Via USB porten. Du må dog ha Xbox kontrolleren med ledning. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Og hvis du har trådløs kontroll trenger du en sånn. Lenke til kommentar
xinqzer Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Og hvis du har trådløs kontroll trenger du en sånn. Tusen takk Du er en engel (a) <33 Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og hvis du har trådløs kontroll trenger du en sånn. Har den, og den fungerer perfekt. Spilte gjennom hele Crysis Warhead på PC med den og trådløs 360 kontroller. Fantastisk. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og hvis du har trådløs kontroll trenger du en sånn. Har den, og den fungerer perfekt. Spilte gjennom hele Crysis Warhead på PC med den og trådløs 360 kontroller. Fantastisk. Hvorfor spiller du et fps på PC med en 360 kontroller ? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Og hvis du har trådløs kontroll trenger du en sånn. Har den, og den fungerer perfekt. Spilte gjennom hele Crysis Warhead på PC med den og trådløs 360 kontroller. Fantastisk. Hvorfor spiller du et fps på PC med en 360 kontroller ? Haha! Akkurat det jeg lurte på: hvorfor i all verden?? Det hadde vært mer aktuelt å koble tastatur+mus til min 360. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Spiller både Gears of War og Pure med en kablet 360 kontroll jeg, syntes den er vannvittig mye diggere enn tastatur/mus. Har Logitech G15 og MS/Razor Habu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå