PaulKemp Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hei alle, Jeg har en arcade med 256 minnekort. Dette er naturligvis for lite. Harddisk er litt for dyrt synes jeg, ca 350 for 40 gb og latterlig mye for 120. Jeg lurer derfor på om det er mulig å modde et vanlig minnekort? Tenker på å åpne det, for å installere et eget minnekort på 4gb eller 8. Noen som vet noe som helst om dette? Hva slags type er xboxens minnekort? Går det ann å åpne og installere eget? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det går nok ikke, nei. Men hvis du skal kjøpe en harddisk bør du kjøpe en med 120gb, for snart kan du innstalere spill på harddisken, så maskinen bråker mindre. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er så dyrt at det er uaktuellt selv om jeg jobber i elbutikk. Men takk for tips. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 hvis du jobber i elbutikk da burde du jo få den til innkjøpspris, say 800 kroner? Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Stikk innom ebay.com. Ofte billige harddisker der. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror 120 gb kommer på over 1000 selv til innkjøpspris i el-butikk. Vanvittig dyrt, men slik går det jo når de har monopol på tilbehør til xbox. Har kikket på ebay, der får man de ganske billig. Mulig jeg går for den løsningen. Takk for svar folkens. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg tror 120 gb kommer på over 1000 selv til innkjøpspris i el-butikk. 120gb til 999kr på komplett.no. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Nice. Takk skal du ha. 999 for den er billigere en ansattpris der jeg jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå