Christeven Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Poenget med Witch Hunter er at det er en grei+ pve klasse. En blanding av melee og ranged, med hovedvekt på melee. Siden Wh er avhengig av melee for å fyre av sine beste komboer/spells og kun kan bruk light armor er den veldig skrøpelig. Alle har vel sett flere Wh som står sammen med ranged og fyrer av pistolene sine i lengere tid. Det er om vi løper inn i kampen blir vi nesten alltid targeted av marauders og WE. Med andre ord, de er rett og slett malplassert. Prøver ofte å gå bak fiendens linjer til healere etc som jeg skal, men sorry. Da går det 4 sec og samtlige Dest har targeted meg. = død på 3 sec. WE er, slik jeg fortår det, kun en ren melee klasse. Som gjør dem bedre til det de ment for, burst dps. Jeg leser også at de har en +50% crit tactic, som er ekstremt kraftig. Som de får i lv? Endret 13. oktober 2008 av Christeven Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) jeg har kun spilt pvp med min nye WH som nå er level 9 og jeg har merket meg at jeg overlever ganske mye om jeg har en healer som er litt fokusert på meg. Dette hadde jeg ikke trodd egentlig...og så hjelper det litt med den "get behind me" skillen som gir 50% skade reduksjon i 10 sek eller noe. Joa..man står ofte å fyrer løs med pistolen sin på range...men det er mer bare for å få en oversikt...også rykke frem sammen med ironbreakers og swordmasters.. I går eide jeg en maruder 2 ganger på rad...jeg tok barracks solo..han var riktignok bare level 8 da og jeg 9 men men Det morsomme er at kameraten min sluttet med sin BW...grunn= han tålte ikke noe og døde hele tiden sa han....nå er han swordmaster.. Min lille analyse etter 9 levler i Northwatch.. Black orc: Sliter med å ta ned disse...men det gjør jo alle så ingen bombe.. Chosen : Dønn lik BO Marauder: Dem tåler jo ikke noe...lett å ta ned WE: Vel..dem tåler ikke noe men dem gir så inn i helvete mye skade at jeg håper jeg ikke møter noen one o one.. Magus: Lett å ta ned Zealot: Sliter litt her...dem bruker en eller annen form for shield.. shaman: Min favorittklasse å gå etter...ikke så lett å ta ned pga dem healer seg hele tiden, men jeg har det som min livsoppgave å plage dem som spiller dem mest mulig i håp om at dem går lei og begynner på stoff:) hehe Squig herder: Vet ikke helt med disse...legger ikke så mye merke til dem.. Sorceres eller hva dem heter: Disse er vel som magus....lett Endret 14. oktober 2008 av gamer73 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå