elhacko Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når jeg åpner internett explorer vil ingen bilder vises. Men jeg kan se bilder i opera og firefox. istedenfor bilder viser bare firkant trekant og sirkel,men ingen bilde i det hele tatt. Noe jeg må laste ned? En pluggin eller lignende? Lenke til kommentar
deum Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Når jeg åpner internett explorer vil ingen bilder vises. Men jeg kan se bilder i opera og firefox. istedenfor bilder viser bare firkant trekant og sirkel,men ingen bilde i det hele tatt. Noe jeg må laste ned? En pluggin eller lignende? noen nettsider vises faktisk bedere i opera/ firefox en i IE. Hadde det samme problemet selv en gang. du må se om du har den nyeste Active control X instalert. Eller du kan ta den enkle veien å laste ned den nyeste IE. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 elhacko, du får leve opp til navnet ditt og hacke deg inn i menyene. Gå inn på verktøy, innstillinger, avansert og da kan du enten gjenopprette avanserte innstillinger eller finne boksen hvor du haker av for bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå