1-2-3 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har en walkman-mobil fra Sony Ericsson. Jeg har hittil brukt Sony Ericsson Media Manager til å overføre musikk til mobilen, men dette klikker rett som det er. I tillegg går det ikke an å lage egne spillelister slik som i f.eks. iTunes, noe som fører til alt blir uoversiktlig og rotete. Finnes det alternativer til dette programmet, der jeg kan opprette spillelister slik at jeg får orden på alle sangene? Leser om Media Jukebox på dinside.no i dag. Kan jeg bruke dette? MediaMonkey? Andre? Endret 1. oktober 2008 av 1-2-3 Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Microsoft er ute med en løsning som skal fungere uanset om du hvilken mobil du har. http://www.amobil.no/artikler/microsoft_ut..._pc_suite/56468 Men om det kunn er musikken så vil vell mobilen fungere som en "minnepenn" om du plugger den inn uten å ha spesiell software installert. Endret 1. oktober 2008 av Cubicle Dude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå