TheCatIsALie Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg leter etter spill som er like spilnter cell. Må være fi grafikk (DX9), og ute nå. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det er ingenting som er -akkurat- i samme gate som Splinter Cell... dessverre. Det eneste jeg kan anbefale som har i hvert fall litt til felles med SC er f.e. Thief Deadly Shadows eller Hitman Blood Money. Du får faktisk sterkere snik-følelse i Thief enn i SC. Edit: Muligvis også Metal Gear Solid, men jeg har ikke prøvd PC-utgavene. Endret 1. oktober 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Metal Gear Solid er det eneste jeg kan tenke meg som er likt Splinter Cell, ja. Men de fleste av de finnes på konsoll. Som Khogn sa, Thief: Deadly Shadows og/eller Hitman-serien er noe å kikke på, men det er ikke HELT det samme. Endret 1. oktober 2008 av Colossus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Rogue Ops på konsoll. Begynner å dra litt på årene, men er veldig bra likevel. Eller Tenchu om du liker ninjaer. Lenke til kommentar
ven Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Rogue Ops på konsoll. Begynner å dra litt på årene, men er veldig bra likevel. Eller Tenchu om du liker ninjaer. FarCry I? På en måte? Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du kan jo prøve Cold War eller Death to Spies, har ikke prøvd dette selv, så vet ikke hvordan det er. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har prøvd Cold War.. du er en journalist som vil ha gode nyheter.. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Rainbow six vegas spillene. Ikke like mye sniking, men kan absolutt ikke rushe frem som i andre fps. Mye taktikk etc. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Har provd nesten alle, runnet r6 vegas 2.. orker ikke mer av det. Skal spille Penumbra: Overture en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå